Gå til innhold

1 års bryllupsdag - gave til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Om bare 3 uker har vi 1 års bryllupsdag, og jeg har litt problemer med å finne på gave til mannen... Derfor ville jeg blitt veldig glad hvis det er noen som har noen gode tips til meg :sjenert:

Han har fått bilder av meg tidligere, så det kan jeg nesten ikke gi en gang til :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags interesser har han?

Friluftsutstyr f.eks?

Abonnement på Vi Menn el.l.

Gjest carina 81
Skrevet

musikk, data.. ikke veldig friluftsmenneske ;)

Skrevet

en stor sjokoladeplate, og en god klem.

trenger det å koste så mye da?

Skrevet

Ett års bryllupsdag er vel papirbryllup? Så hva med en gave som symboliserer det? F.eks. en fin, innbundet versjon av favorittboken hans, abonnement på et blad han liker e.l.

Skrevet
Ett års bryllupsdag er vel papirbryllup? Så hva med en gave som symboliserer det? .

En pakke servietter, kanskje? ;)

Skrevet
En pakke servietter, kanskje? ;)

Eller en post-it blokk? ;)

Skrevet

Hva med ett varmt kjærlighetsbrev, skrevet på papir og foreviget i sement-gulvet på soverommet??? Forutsett at dere har sement-gulv...Eller du kan ramme det inn å henge det opp...

I barndomshjemmet mitt er det ennå barnebilder av alla oss søsknene, pappa hadde lagt sement på gluvet, plasserte bildene oppå, og la gt en tykk gjennomsiktig og slitesterk masse oppå. Den dag i dag er bildene foreviget, skarpe og flotte...

• Liker 1
Skrevet

Gi han en noe dere kan dele. Restaurantbesøk hvis økonomien tillater det. Kinobesøk eller kafébesøk dersom det passer bedre.

Skrevet (endret)
I barndomshjemmet mitt er det ennå barnebilder av alla oss søsknene, pappa hadde lagt sement på gluvet, plasserte bildene oppå, og la gt en tykk gjennomsiktig og slitesterk masse oppå. Den dag i dag er bildene foreviget, skarpe og flotte...

Jøss, så kult! Har jeg aldri hørt om før!

Vi har tenkt å gå ut og spise på den restauranten vi hadde bryllupsmiddagen vår vi, hver bryllupsdag. :) Men det blir sikkert gaver i tillegg da, men da blir det ikke så dyre gaver i tillegg. Kanskje en bok med kjærlighetserklæringer eller noe når det er papir-bryllup?

Endret av Lassie
  • Liker 1
Skrevet

Hei Carina! Så koselig å se deg igjen!!! :)

Jeg trenger også virkelig tips til gave til 1. bryllupsdag, så dytter litt på denne jeg. :mrgreen:

Skrevet

Gi han en kjeledress fra Esso'n :hoho:

Nei a jeg bare kødder, slapp a gutta :sjarmor:

Det gjelds å ikke legge lista for høyt, da har man ikke noe å gå på til neste gang.

Skrevet

Jeg ga ham en sykkelhjelm, med et ønske om å beholde ham i maaaange år. :)

• 1 år senere...
Skrevet

Da vi hadde 1 års bryllupsdag kjøpte jeg tomt på månen til oss begge uten at han visste det. Vi har rammet inn månekartet og tomteskjøte og hengt det opp på veggen. Det falt i smak. Papirbryllupet ble en sukkse. lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...