Gå til innhold

Anlasex, er det godt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Glajenta84

Hei. Jeg er en jente på 19 år, og jeg har et problem! Jeg har en kjæreste som vil ha analsex med meg, men jeg vet ikke helt.. Det hadde jo kanskje vært gøy å prøve noe nytt, men er det noen der ute som kan si meg om det er godt eller ikke? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei du..

For min del vil jeg ikke anbefale det..

Nei jeg syns ikke analsex er noe godt..det var kanskje et par ganger det ikke gjorde vondt, hvor det da gav en litt spesiell følelse, :wink: men de andre gangene vi prøvde, gjorde det såpass vondt at jeg ikke er villig til til å ha det lenger.

Men om dere i såfall skal prøve det ut, så bruk god tid og masse glidemiddel.. :ler:

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Himmel!! Skal vi aldri bli ferdige med dette emnet. :frustrert:

Gjør ett søk på ordet "analsex" og du får opp hundrevis av tidligere debatter om emnet. Det ender alltid i drittslenging (he he) alikevel.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det går faktisk ikke an å svare på hva andre vil finne ut er godt innen sex. Det er akkurat det samme som å spørre om appelsiner er godt - noen svarer ja og noen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Browneyes

Analsex er utrolig godt. Jeg elsker det !! En forutsetning er at han tar seg god tid, er forsiktig og prøver seg fram og ikke minst bruker nok glidemiddel. Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...