Gå til innhold

et lite tips vedr.

Anbefalte innlegg

Gjest brud i fjor
Skrevet

Nå er det snart et år siden jeg giftet meg alt.. Sitter og tenker tilbake på dagen som var helt fantastisk!

Det eneste som ikke gikk helt som det skulle var da mannen min skulle hente brudebuketten min i blomsterbutikken.. Da jeg var innom og bestilte buketten(mannen min turte ikke ta på seg den oppgaven :) ), leverte jeg også inn bilde av kjolen min etter ønske fra de. Som for mange andre, var kjolen "hemmelig" for mannen min, og jeg tenkte at det var vanlig og det var ikke i mine tanker at jeg måtte be de i butikken om å ikke vise bildet til mannen min når han skulle hente buketten..

Men det som skjedde var at ekspeditøren tok frem bildet og viste det til han, for så å spørre om han skulle ha med bildet.. Han ønsket ikke se kjolen selv, så han så bort med en gang han skjønte hva det var..

Det var ikke akkurat noen stor krise for oss, men det kan jo hende det er andre som heller ikke vil at dette skal skje, så da kan det være lurt å gi beskjed i butikken om enten å kaste bildet, eller legge det i en konvolutt hvis du vil ha det tilbake.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo ganske ubetenksomt av ekspeditøren da :) Slikt hadde ikke jeg tenkt på å si ifra om. Bra du advarer oss ;)

Skrevet

Det var sløvt av betjeningen. Her legges alltid bildet i en konvolutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...