Gjest bamsemums Skrevet 6. januar 2003 #1 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei! Noen der ute som kan hjelpe meg, eller komme med gode tips!? Jeg er på utkikk etter en boblejakke og boblebukse, men så var det størrelsen da :-? jeg er faktisk ikke noe stor og overvektig, men trenger en bukse og jakke en kan føle seg vell i og ikke for trangt. Men størrelsen må være stor, d.v.s en XXL i bukse, er mindre på overkroppen så jakken må være mindre enn buksen... Ble litt rotete dette, men er det noen som kan hjelpe meg? :oops: Vanskelig å finne riktig størrelse eller butikker som har klær i riktig størrelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 6. januar 2003 #2 Del Skrevet 6. januar 2003 Regner med at du har sjekket i "vanlige" klesbutikker om de selger jakke og bukse hver for seg. Det kommer jo litt an på hva slags kvalitet og prisklasse du er ute etter. Sjekk ut om det finnes et "Vernesenter" i nærheten av der du bor. Her selger man alt fra arbeidsantrekk for institusjoner, kjeledresser, vernestøvler, redningsvester og yttertøy. De har ofte priser som er godt overkommelige, og bra kvalitet. Sportsbutikken? Selger kanskje bare jakke og bukse sammen... Scooterklær. Oppsøk forhandler av Ski-doo, Arctic Cat, Yamaha o.l. De har kjempegode vinterklær, men vær forberedt på at det kan koste MASSE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirius Skrevet 6. januar 2003 #3 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har en boblebukse jeg er veldig fornøyd med. Den heter Ultimo Extreme og er fra Ultimo Sportwear. Str 54 i herremodell. Herremodelllen passet best fordi damemodellen var så vanvittig brei over rumpa, bruker 40/42 i damestr men ei slik bukse må være litt romslig, skal gjerne ha noe under. Kjøpt på InterSport for 1500kr for 2 år siden. Den er vanntett, tykt føret, snølås i beina, glidelås nederst, forsterket på knær og rumpe, høy bak og med seler. Den bruker jeg daglig når jeg er ute med hunden i denne sprengkulda. Jeg synes det er mye bedre med bokse og jakke hver for seg, blir så veldig kompakt og ubevegelig med hel kjeledress, så den har jeg lagt på hylla. Håper du finner boblebokse/jakke du blir fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå