Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 (endret) Kan noen fortelle meg hva som er så genialt med fotball? Endret 13. august 2006 av Kvinneguden
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Hvem ville du delt den med? ← Bruker av hva??? Stoff? Sex? ....`????
Trampe Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 :klø: Går inn på "om du skulle pult en annen bruker" på seksualitet og havner i den store fotballtråden???? Liker ikke fotball jeg. *snurt*
tuji Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Jeg vet bare at ballen er rund, og cup er cup.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Kan noen fortelle meg hva som er så genialt med fotball? ← Nei, og det er akkurat det som er så genialt med fotball.
LilleBille Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Nei, og det er akkurat det som er så genialt med fotball. ← ... så det var så enkelt. Greit å vite for en som ikke kan forstå vitsen.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 ... så det var så enkelt. Greit å vite for en som ikke kan forstå vitsen. ← Enkelt? Jeg prøvde da for pokker å være litt dyp.
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Jeg vet bare at ballen er rund, og cup er cup. ← Ikke alle baller er like runde og cup er slett ikke cup. Stor forskjell på A-cup og D-cup f.eks.
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #10 Skrevet 15. august 2006 Ikke alle baller er like runde og cup er slett ikke cup. Stor forskjell på A-cup og D-cup f.eks. ← For ikke å snakke om Norway Cup eller for den saks skyld World Cup.
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. august 2006 #11 Skrevet 15. august 2006 For ikke å snakke om Norway Cup eller for den saks skyld World Cup. ← Nemlig, nå snakker vi her. Noen har engang nevnt Davis Cup også, lurer på åssen han ser ut.......
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #12 Skrevet 15. august 2006 Nemlig, nå snakker vi her. Noen har engang nevnt Davis Cup også, lurer på åssen han ser ut....... ← Davis Cup er vel egentlig en (lomme)tennisspiller, sånn apropos runde baller. Subsidiært Geena Davis, jeg ble plutselig litt usikker.
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. august 2006 #13 Skrevet 15. august 2006 Davis Cup er vel egentlig en (lomme)tennisspiller, sånn apropos runde baller. Subsidiært Geena Davis, jeg ble plutselig litt usikker. ← Er hun pen? I så fall kan hun spille lommetennis hos meg Men - fotball er gøy det, bare lurer litt på begrepene "var i/kommer fra Offside". Hvor ligger Offside? Er det et multikulturelt samfunn da mange av spillerne som kommer derfra/har nettopp vært der ser ganske så ulike ut....... :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #14 Skrevet 15. august 2006 Men - fotball er gøy det, bare lurer litt på begrepene "var i/kommer fra Offside". Hvor ligger Offside? Er det et multikulturelt samfunn da mange av spillerne som kommer derfra/har nettopp vært der ser ganske så ulike ut....... :klø: ← JEg tror nok at Offside er et multikultirelativistisk hatbegrep, ja. Selv er jeg mer skeptisk til disse lange ballene i bakrommet, men så er jeg da også bosatt i Bibelbeltet.
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. august 2006 #15 Skrevet 15. august 2006 JEg tror nok at Offside er et multikultirelativistisk hatbegrep, ja. Selv er jeg mer skeptisk til disse lange ballene i bakrommet, men så er jeg da også bosatt i Bibelbeltet. ← Hatbegrep? Utvilsomt! Overhørte følgende på et utested de sendte en kamp i helga: "Han kom i fra offside" sa fyren på TV "Ikke faen, dommerkuk" brølte en indignert pub-gjest tilbake. Klart, hadde noen påstått jeg kom fra Sverige eller (Gud forby) Sunnmøre hadde jeg nok brølt ut et par korrigerende meldinger jeg også! Lange baller i bakrommet er en uting, etisk forkastelig. Da er det bedre med skrivefeilen "han gikk seg på ei ordentlig finte".
Gjest King James Skrevet 15. august 2006 #16 Skrevet 15. august 2006 Noen har engang nevnt Davis Cup også, lurer på åssen han ser ut....... ← Davis Cup er tennis
Gjest King James Skrevet 15. august 2006 #17 Skrevet 15. august 2006 Kan noen fortelle meg hva som er så genialt med fotball? ← Ja....det 11 tullinger som løper etter en ball så sparker de den vekk. når de får den så prøver de og ta den igjen.
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #18 Skrevet 15. august 2006 (Gud forby) Sunnmøre Da er det bedre med skrivefeilen "han gikk seg på ei ordentlig finte". ← 1) Sunnmøre er herved forbudt. 2) Skrivefeil kan være grovt undervurdert. *slår en stikker i mellomrommet*
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. august 2006 #19 Skrevet 15. august 2006 Davis Cup er tennis ← Og Ironi er noe som mange vet hva er men slettes ikke alle..........
Gjest Gamle Alex Skrevet 15. august 2006 #20 Skrevet 15. august 2006 Kan noen fortelle meg hva som er så genialt med fotball? ← Det inneholder baller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå