Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Hei! Jeg lurte på om noen har noen tips for hvilke produkter man evt kan bruke for å få bort lukt i møbler, i mitt tilfelle en rammemadrass. Den har beklageligvis blitt oppbevart i et kjellerrom i over ett år, og det har satt seg en temmelig fremtredende lukt i hele madrassen, samt overmadrassen (Type "kjellerlukt", men lurer på om det kan være katte-urin inni bildet òg). Jeg lurer egentlig på om det fines noen gode produkter som faktisk fjerner lukten, og ikke bare dekker over den, for å si det sånn. Hadde satt enormt stor pris på svar, ettersom sengen var nesten ny (måtte lagres da jeg byttet bosted, og den ikke kom opp trange trappeganger), og studentøkonomien tilater dessverre ikke å erstatte den. Takker for alle svar! -Student, Bergen-
jordbær Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Du får nesten leie deg en tekstilrensemaskin!
abelille Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Hva med en tekstilrens-spray, noen av dem kan kanskje få ut lukt. Ellers burde nå være et godt tidspunkt for å sette ting ut til lufting (men da er det jo en viss fare for mer katter). Du kunne jo også sjekke på et renseri om de tar rammemadrasser. Vet de renser vanlige madrasser, så det er ikke umulig at det tar andre ting også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå