Gjest FlyAwy Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Vi trenger sånn maskin for å tørke sko, slik de har i barnehagen. Hvor kjøper man sånt? Smartclub?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 http://no.kelkoo.com/b/a/ss_skot%F8rker.html
Gjest Dingo Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Elprice bl.a. http://www.elprice.no/Product/CategoryInfo.aspx?cid=5732
Wonders Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Husk at disse er livsfarlige for skone! De ødelegges og du kan ikke reklamere på skone. Dette sier selvsagt ikke de som produserer disse tørkerne da... Putt heller masse avispapir inni så slepper skone å slå sprekker og revne!
Gjest Dingo Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Husk at disse er livsfarlige for skone! De ødelegges og du kan ikke reklamere på skone. Dette sier selvsagt ikke de som produserer disse tørkerne da... Putt heller masse avispapir inni så slepper skone å slå sprekker og revne! ← Er det fakta hvis man passer på å slå den av/ bruke timer? Har tenkt å kjøpe en sånn selv, for avispapir hvor effektivt er det lissom???
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Vi har sånn, den er helt genial, og har aldri ødelagt noe sko for oss ihvertfall...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Husk at disse er livsfarlige for skone! De ødelegges og du kan ikke reklamere på skone. Dette sier selvsagt ikke de som produserer disse tørkerne da... Putt heller masse avispapir inni så slepper skone å slå sprekker og revne! ← Har ei elektrisk skohylle som tørker skoene over natten. Deilig med varmt fottøy på iskalde vintermorgener. Ikke skader de skoene heller. Vet ikke om slike hyller selges mer siden mi er minst 10 år, men det vet kanskje andre?
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 Problemet med de hyllene er at fex cherroxene ikke blir tørre over natten når de har vært vasket i maskin, eller blitt plumpet med
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2006 #9 Skrevet 14. august 2006 Jeg er kjempeglad i skotørkeren min. Jeg har heller ikke opplevd at skoene tar skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå