Gjest Anonym og feig Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Må bare få det ut, samt kanskje få noen synspunkter fra dere her. Jeg har en kompis som har bedyret sin kjærlighet (ja, intet mindre) til meg for mange år siden, og som ikke kommer over meg, kan det virke som. Jeg har fortalt mannen min om han, og fortalt om en del meldinger som han har sendt opp gjennom årene. Kompisen vet om at mannen vet om han. Innimellom får han sånne raptuser og sender masse meldinger utover natta i fylla til meg. Kan åpne tlf på morningen, og da ligger det 20-30 sms og venter. Full av diverse, både litt sinne og frustrasjon, samt de vakreste beskrivelser og mye om at jeg må hjelpe han. Jeg blir litt lamma av dette. Har sagt til ham gang på gang at det ikke er noe mellom oss, og ikke blir det. Har sagt at det er ubehagelig at han sender så mye greiser til meg osv. Jeg kommer til å ha med han å gjøre på ulike måter fremover. Noe jeg ikke kan velge bort. Dessuten er han en skikkelig kjernekar i all hovedsak. En ressursperson, med mange gode egenskaper. I natt fikk jeg meldinger som jeg stusset litt på: Du kan ikke rømme fra meg. Jeg og du, vi er bra? At han er totalt avhengig av meg. Og at jeg må hjelpe han, hjelpe, hjelpe. Hva F** skal jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 En ting er at han sender drøssevis av sms en annen er hva han skriver her. "Du kan ikke rømme fra meg" "du må hjelpe meg" osv. Ikke akkurat kjærlige toner det der. Men du skriver at han er kompis alikevel så dette er vel bare noe frustrasjon fra din side for øyeblikket.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Når han er så voldsom, ville jeg tatt en telefon til ham direkte og fortalt ham en gang for alle at dette ville du ha en slutt på. Hvis du allerede har gjort det - få mannen din til å gjøre det.
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Uff, jeg har opplevd noe lignende. Det var en kamerat av meg som gjerne ville være mye mer, og sendte slike meldinger og ringte i nesten tre år. Så drev jeg på med noen andre, og han skjønte det ikke kom til å bli noe. Så han fikk seg dame. Jeg begynte å studere i en annen by, og vi har ikke så mye kontakt lenger. Jeg har fått meg samboer, og skal gifte meg neste år. Så traff jeg han kameraten i fylla for noen måneder siden, og jeg syntes det var koselig, og snakket mye med han. Han har da vært sammen med dama i to-tre år. Så finner han selvfølgelig på å si at hvis jeg er interessert, så må jeg bare si ifra. Det er ikke for sent enda osv. osv. Er det mulig. Jeg har rett og slett kommet fram til at jeg ikke kan ha noe med han å gjøre, selv om han også er en veldig hyggelig og bra fyr, egentlig.
Viviwoom Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Har hatt det problemet med en kompis i over tre år, jeg. Det er så innmari tydelig at han liker meg alt for godt, men siden han aldri har sagt noe direkte, så føler ikke jeg at jeg kan ta det opp med ham, heller. Istedet har jeg unngått ham en god del. Nå har han fått seg dame, og jeg tenkte at det skulle roe seg - men de få gangene jeg har truffet henne, har hun virket nesten redd for meg... Hvis det absolutt ikke nytter å forklare for ham at du ikke er interessert, og at han ikke får bombardere deg i tekstmeldinger, kan du kanskje få deg hemmelig telefonnummer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå