Gjest en gjest Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Ja, nå er den akkurat ferdig. Hva synes dere? Jeg synes det var en grei episode, koselig slutt. Mye bedre enn den brå avslutningen det ble når de endte det brått i sesong 7. Greit å få vite om fremtiden. Men savnet likevel mer om Prue. Ikke sikkert hun ville stille opp i seriens avslutning, men de kunne kanskje ha nevnt henne mer enn "Åja, hun er død"-tone.
Gjest King James Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Var på tide synes det burde sluttet etter at Shannen Dorhety ( Prue ) forlot serien da Prue døde. Etter det har det bare gått nedover. Charmed gikk 5 sesonger for lenge...Men siste episode er kanskje den første som var bra siden Prue døde. og den var heller ikke spesielt bra er glad det er ferdig. Burdet vært ferdig for lenge siden
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Episoden var bra, men siste episode i sesong 7 var mye bedre. Men det er ikke så ofte man ser at en (så bra) serie slutter så bra. Jeg synes Charmed ble bedre etter at Prue gikk bort.
Velvet Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Ånei, jeg glemte å se i dag. Var det virkelig siste episode?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Ånei, jeg glemte å se i dag. Var det virkelig siste episode? ← Jepp, men Sesong 8 kommer på DVD med bonus materiel i løpet av 2006 eller begynnelsen av 2007.
La Luna Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 Kan noen skrive et resymé fra siste episoden.....? Gikk dessverre glipp av den
Cherie Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 Kan noen skrive et resymé fra siste episoden.....? Gikk dessverre glipp av den ← Samme her
Windy Skrevet 14. august 2006 #9 Skrevet 14. august 2006 (endret) Hvis dere gidder å lese engelsk, så finnes det en recap her. Orket ikke se Charmed mer på et tidspunkt i siste sesong, men leste i hvert fall der hva som skjedde i siste episode selv Endret 14. august 2006 av Windy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå