Gå til innhold

irritert!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fotografen vår kan ikke komme til oss, så vi må bruke 1 time på kjøring( 30 min hver vei9 så nå har vi altså vielsen kl 12.30, fotograf 14.00, middag 16.00, kaffe 19.30 også reiser vi til hotellet( det tar 1,5 timer inn dit) kl22.30. og er da fremme 12.00. Føler dette blir så sent jeg.. når beregner dere å være på hotellet??

vi kunne jo vært der en time før hadde det ikke vært for fotografen!!

Møkkakjerring!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du kaller fotografen din en "Møkkakjerring" bør du kanskje finne en annen fotograf - er litt viktig at det er litt "kjemi"mellom fotograf og brudepar for at bildene skal bli fine...... det høres veldig stress ut og kjøre i tilsammen 2 timer denne dagen i brudeutstyr!!

Skrevet

problemet er at jeg bor på et veldig lite sted, moi i rogaland, og fotografen er i flekkefjord, 30 min fra moi. og hun er den eneste fotografen i nærheten.. hvis ikke blir det bare enda lenger unna!

Skrevet

Vi har ihvertfall ikke tenkt til å reise fra festen så tidlig! Vi kommer heller til å se det an og er vi ikke på hotellet før klokka 04.00, så får det heller stå til. Kunne ikke tenke meg å reise fra festen 2230! Nå er riktignok ikke vielsen vår før kl 16 da, men..

Dere har ikke noen bekjente som er gode på å ta bilder da? Eller kanskje dere kan snakke med noen på fotolinje på videregående eller noe? Vet det er kjekt med fotografbilder, men de blir jo ikke noe bra om dere er veldig stressa og føler at dere ikke har tid.

Skrevet

Jeg ville ha prøvd å få tak i en fotograf som kunne komme til dere, slik at dere slipper å reise så mye. Jeg hadde iallfall ikke villet bruke så mye tid på dette på denne dagen.

Når det gjelder avreise til hotellet, så tror jeg faktisk at vi dro fra festen ved 23.00-tiden jeg. Vi hadde da holdt det gående fra 06.00 på morgenen. Vi hadde også vielsen og middagen tidlig, så vi fikk en lang kveld allikevel. Sliten blir man uansett dette dagen, og det var nydelig å kunne reise avgårde og endelig være litt alene!

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes du det er sent aa vaere paa hotellet ved midnatt??????? Vi hadde vielse klokka 13 og dro ikke fra festen foer ved tretiden om natten. Var faktisk litt i stuss paa om jeg ville dra saa tidlig mens festen var i full gang, men fant ut at det var greit aa gi seg mens stemningen var paa topp. Kunne ikke droemme om aa dra tidlig fra denne dagen som jeg bare skal oppleve en gang!!!

Skrevet

Er det ikke noen av gjestene som kan ta fine bilder da? Vi har ansatt "fotograf" vi, og jeg skal være fotograf i bryllup i sommer selv. Så trenger vi ikke å stresse med tider og steder og ikke minst sparer vi masse på det.

Tilbake på hotellet ved midnatt? Vi skal være der i 4 tiden vi har de fått beskjed om (foreløpig). Men det kommer jo an på hvor trøtte vi blir det. Har derimot aldri hatt den vanen å gå tidlig fra fest :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

nå er jo vi kristne og skal ikke vi ha alkohol i bryllupet, så det blir ikke masse festing og slikt... så da blir det ikke så sent uansett!

Og nei, kjenner dessverre ingen som kan ta bilder! Vil jo ha ordentlige bilder liksom, ikke bare en amatør som tar de.

Anede

Gjest Ikke innlogget Lula
Skrevet

Jøss! Jeg visste virkelig ikke at man ikke kunne feste utover natten bare fordi man er kristen og ikke drikker alkohol!!!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg visste heller ikke at en god kristen kvinne som Anede kunne omtale andre som "møkkekjerring"!!

Jeg er sjokkert!

Milla

Skrevet

Vil bare si at jeg ville ikke ha latt noen "amatører" ta bryllupsbildene, det er ikke lett å ta ordentlige flotte bryllupsbilder! Vet om flere som angrer seg veldig på at de ikke har brukt profesjonellfotograf!

Selv om dere er kristne og ikke serverer alkohol så betyr vel ikke det at festen trenger å slutte så tidlig???

Jeg er da og kristen, og vi skal heller ikke ha alkohol! Men, jeg regner med at det blir ordentlig stemning og at det varer litt utpå for det! Og vi skal nok iallefall dra etter kl 22.30!

Er du ikke enig at det høres ekstremt tidlig ut???

Lykke til!

Skrevet
Jeg visste heller ikke at en god kristen kvinne som Anede kunne omtale andre som "møkkekjerring"!!

Jeg er sjokkert!

Milla

Da skal det ikke mye til for å sjokkere deg, Milla! Jeg er også en god kristen kvinne, og har opptil flere ganger kalt folk verre ting enn møkkakjerring... :wink:

Gjest ikke innlogget
Skrevet

Jeg synes det høres forferdelig kjedelig ut å dra fra festen så tidlig som 22.30, jeg er glad jeg ikke skal dra fra mitt bryllup før mye senere, jeg gidder ikke å planlegge når vi skal dre der i fra, det finner vi to ut av selv på festen, den dagen er alt spikret med klokkeslett, men når jeg reiser hjem skal jeg ikke ha noe klokke slett på nei.

Jeg blir forferdelig provosert av de som kaller seg en god kristen, det er vel opp til andre og vurdere om du er god, og de som sier slik er ofte de som ikke er det, men vil gjerne gi uttrykk at de er god kristne til gud og hvermann. En god kristen er den som holder troen for seg selv å som ikke under enhver anledning forteller hvor gode de er. Jeg synes det er falskt jeg.

Er alle som er inne her kristne?? Ut i fra denne siden her kan det nesten se ut som om det bare er meg og monja som ikke er det :evil: :kjempesinna:

Skrevet
Er alle som er inne her kristne?? Ut i fra denne siden her kan det nesten se ut som om det bare er meg og monja som ikke er det :evil: :kjempesinna:

Jeg er IKKE kristen! Jeg er atteist, men skal likevel gifte meg i kirken - og med god samvittighet :D

Skrevet

Er det noe å bli sint for at folk er kristne? Vi er helt vanlige folk, vi også, tro det eller ei!

Skrevet

Ikke for å være snerpete på noen måte, men det var vel ikke det faktum om folk er kristne eller ikke som denne tråden handla om?

Gjest Anonymous
Skrevet

For det 1. når omtalte jeg meg som en god kristen?? Hvordan kan noen bli sure for noe jeg ikke har sagt??

2. ang det saken gjaldt, så gjør det ikke noe for meg å kjøre sent ifra festen, Jeg har jo lyst å nyte dagen så lenge den varer :) men vi må jo kjøre i 1,5 timer og da er det ikke lurt å være så altfor sen, pluss at kjell ivar ikke har lyst å være så altfor lenge. Vi vil jo være litt våkne på på natta og!

Og det er ikke mulig å bytte fotograf. det er kun hun ene her i området!

Anede

Skrevet

Bare for opplysningens skyld:

Vi skal ha vielsen 14:00, reiser direkte til fotografen, regner med fotografering tar 1 - 1 1/2 time, og regner derfor med at middagen begynner ca. 17:00.

Vi er også kristne, og skal ikke ha noen alkoholservering, men vi skal da på ingen måte slutte av festen før middag for det! Regner med at stemningen skal bli svært god, og vi må jo få med oss det meste på en slik dag! Men det er nå meg da... Jeg er i grunn ikke den typen som går hjem klokka 12 til vanlig heller, så... Men man er forskjellig! :D

Lykke til, Anede, og Gud velsigne deg! Håper dere finner ut av alt sammen!

Skrevet

Kjære Anede

Hva med å ikke planlegge når man skal gå hjem???

Dere kan vel bare dra når dere føler for det.

Og hvis det er at dere skal ha sex den kvelden din Kjell Ivar bekymrer seg for så tror jeg du kan fortelle han at det er ikke den rette kvelden til å planlegge det på!!!!!

De aller fleste jeg kjenner, og har pratet med her inne, sier at når dagen er omme så er de så slitne at dersom det har sex så er det ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Og det har ikke noe med om når de går hjem å gjøre. Det har mer med at man har brukt lang tid på å planlegge dagen, og det skjer så mye den dagen at man rett og slett er utkjørt når den er ferdig. Bedre å vente til morran etter, da kan man kanskje ha litt glede av det!!! :lol:

Uansett hva dere velger, lykke til og ha en riktig fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...