Gjest Fortvilet..... Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Hvorfor skal det være så vanskelig?? Trenger noen gode råd eller bare litt trøst Nå har jeg vært singel i snart tre år, etter et forferdelig brudd (utroskap) trengte jeg virkelig å være singel, det var terapi.. men nå er jeg lei, hadde en sengekamerat en liten tid men fant fort ut at jeg fikk følelser for han, det var ikke gjensidig og derfor avlsuttet jeg det. Men nå har jeg liksom smakt litt på "det gode livet" hadde liksom helt glemt hvordan det var å ha noen der, en å snakke med en og kose med en og ha sex med en og våkne ved siden av. Blir trist bare av å tenke på det. Klarer ikke helt å slutte å grine. Jeg er super sosial og har mangen venninner, vi går mye ut og jeg treffer mangen gutter men jeg treffer aldri noen som er ute etter noe mer enn sex, begynner å lure på om det er noe gale med meg. Mens venninnene mine popper ut unger og kjøper hus og gifter seg, sitter jeg liksom igjen. Har bare lyst på en snill og grei gutt, stiller ikke så mangen krav. Bare en og være glad i! Hvorfor skal det være så vanskelig? Noen som har gode råd??????????????????? Hvor finner jeg drømmeprinsen???? (vær så snill ikke si at du treffer han når du minst venter det, er det ingen der ute som kan komme med noe bedre?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Utesteder ja ... jeg har gitt opp hele konseptet med å gå ut. Tipper mange av guttene som går mye ut, gjør det for å sjekke. Har du prøvd datesider på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Starte med andre hobbyer enn å gå ut, slik at du kan treffe drømmemannen enten på trening, treskjæring, i kor/korps/band, fisketur eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fortvilet.... Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 Hei!! Har prøvd nettdating en gang, men synes de jeg snakket med var så falske, kanskje jeg var på feil sted, eller jeg feiger litt ut. Har prøvd spray.... Prøver og få med meg venninner på andre ting en byen, må kjøre solo hvis det skal skje noe, enten har de ikke tid, penger eller så tør de ikke....... Synes speeddate hadde vært artig men best og gjøre med en venninne men når de ikke tør og være med er det litt kjipt.... Takk for gode råd, føler bare alt er litt håpløst der jeg er nå.....men kanskje jeg skulle kastet meg over nettet igjen, gode tips om bra nett side?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #5 Del Skrevet 14. august 2006 Kan jo høre om venninene dine har noen ålreite kamerater... Veit det er lite moro med blind dates, men kan fungere... Personlig var jeg som deg for to år siden. Gitt opp mannfolk omtrent. Fant drømmemannen min på fest hos ei felles vennine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå