Gå til innhold

Kaster blikk mot skrittet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg jobber sammen med en ganske søt dame,vi er omtrent like gamle når deg står og snakker med henne borte ved hennes kontorplass(åpen løsning)har jeg lagt merke til i den senere tid noe som jeg ikke har lagt merke til tidligere da vi ikke har jobbet sammen så lenge.Jeg kan legge merke til at hun kaster blikk rettet mot skrittet mitt.Dette forekommer ganske ofte,men jeg ser at hun prøver å skjule dette så godt som mulig.

Hun har samboer og barn.Jeg er single og det vet hun.De har visst litt problemer med forholdet.

Hva ønsker hun egentlig ? Har hun lyst på meg.Tror ikke jeg er hennes type .Hun fortrekker tynne menn.Jeg er en mann med muskler og litt mave.Det er ikke første gang jeg har opplevd dette.Har jobbet på dame dominerte jobber før hvor enkelte damer har kastet blikk mot skrittet.

Er skjenerelt ikke vant til den slags fra damer.Er de kåte på meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Khalid Hagen

Nei, da er jeg jammen i tvil. Jeg har ofte opplevd at kvinner har kikket for eksempel på skoene mine, betyr dét at de har lyst til å stjele dem? Eller synes de at størrelse 44 er ufattelig opphissende?

Verden er full av vanskelige spørsmål

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en gutt på jobben som jeg er ganske kåt på. Jeg må innrømme at jeg av og til tar meg selv i å kaste et blikk ned mot pikken hans. Jeg kan ikke noe for det. Forsøker å la være, men det bare blir sånn.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Å kikke ned på skrittet til det motsatte kjønn.... vil jeg tro er ganske vanlig!

Om det er en bevisst gjerning fra alle, skal være usakt. Klart at noen kvinner vil la blikke gli nedover hvis hun møter den "typen" med ei tettsittende dongeri bukse på seg.

Hilsen tiki!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å begynne å flørte med henne? Noen blikk. Ta "komandoen" og trekk damene til deg. Da skjønner du raskt hva hun vil. :wink:

:ler::hoho: 8) *ler av sine dårlige svar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer meg ofte også, dette... både jeg som titter og blir tittet på... ta det med et smil... og ta det for det som det er.... et kompliment! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg synes en person er rar, så ser jeg ofte ned.

Ikke for å se på skrittet, men for å slippe å se hvor rar personen er.

Sikker på at du ikke har syltetøy på nesen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tenker med penis. Da må det da vel være lov å forholde seg til penis som en person? Kanskje kollegaen din synes det er uhøflig å holde Mr Willy utenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ærlig talt kan vi kvinder ikke få lov at berunder en måske større bule i bukserne og tænke vores :D

er det kun mænd som kan få lov at kigge os langt ned i halsen ??? eller var det imellem :hoho:

en flot røv i stramme bukser og balet dansere :D namme namme siger jeg bare

hun behøver ikke at være kåt på dig men konfekt for øjet er altid dejligt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Tror ikke det trenger å ha noe med tiltrekning å gjøre. Det er en grunn til at man alltid legger merke til det hvis noen har åpen smekk; de fleste kaster blikk ned dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min unge kvinnelige medarbeider på kontoret kaster flere ganger under en kort samtale blikket mot skrittet mitt. Jeg er ikke overnormalen på noen måte, men bruker kanskje litt trange bukser. Jeg tar det jo selvsagt som et kompliment..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei anna jente jeg ikke kunne fordra men likevel måtte samarbeide med, anklagde meg en ga ng for å glo på puppene hennes. I virkeligheten så jeg ned for å slippe øyekontakt, inn i løse luften...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...