Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere giftet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt på hvor gamle dere er/var når dere giftet dere? Selv er jeg 24 og han 26 når vi gifter oss. For oss føles dette riktig, vi har vært sammen i over seks og et halvt år - og vi har et veldig sterkt forhold på alle mulige måter. Han er i full, fast jobb og har vært det i mange år, mens jeg ble ferdigutdannet i våres og har fått et vikariat. Vi er på utkikk etter hus, og vi har allerede spart opp en del egenkapital.

Grunnen til at jeg lurer er fordi mamma har uttrykt at hun synes vi er litt unge enda. Jeg veit at jeg ikke skal bry meg om hva andre syns, men det er jo vanskelig å ikke tenke på det også. Vi er veldig klare for bryllup og vi er de første i venneflokken vår som gifter seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss i juni neste år og vil da være 28 og 36 år gamle. Vi gifter oss nøyaktig på 8-årsdagen vår. Da har vi bodd sammen i 7 år og forlovet i 5½.

Skrevet

Vi er begge 29 når vi gifter oss neste år....(vi blir 30 neste år begge to men gifter oss før vi rekker å få pepper :ler: )

Skrevet

Jeg gifta meg første gang en måned før jeg fylte 23. Det var for tidlig for meg. Vi hadde vært sammen i nesten 5 år. Man endrer seg mye med åra, og jeg tror man skal ha flaks for å holde sammen med den man ble sammen med da man fortsatt var under 20 resten av livet. Men noen har jo flaks ;)

Skal gifte meg igjen neste år, det vil være det året jeg blir 34.

Skrevet

Jeg var 26 år og han var 34 år da vi gifta oss. Da hadde vi vært sammen i 7 år.

Skrevet (endret)

Vi gifter oss om 2 uker. Da er jeg 25 og han 29 år. Og har vært sammen i 1 år og 9 mnd, har en sønn på 7 mnd og bygd oss hus. :ler: Her går det unna :Nikke:

Endret av superlove
Skrevet

Vi gifter oss i juni neste år, da er jeg 26 og han 30.

Gjest Bertine
Skrevet

Vi var begge 21 år. Har nå vært gift i 2 år og sammen i 7 år ;)

Skrevet

Vi gifter oss august neste år...da vil jeg være 26 år, og han blir 29 i september etter brylupet.

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Vi giftet oss nå i sommer og da var jeg 28 år og han 37 år. Vi hadde da vært sammen i 10 år (og samboere i 9 av dem). Jaggu på tide å gifte seg da ja!!! :ler:

milla

Skrevet

Vi giftet oss i april i år og er 24 og 28 år. Vært sammen i litt over 5.5 år da vi giftet oss.

Skrevet

Vi har vært gift i en og en halv måned sånn ca. Jeg er 23 og han 27.

Skrevet

Jeg er 23 år og Han 29(30 uka etter) når vi gifter oss neste sommer.

Skrevet

han er 25 og eg blir 25 rett etter bryllupet 7.juli 2007.har då vore saman i 8 og 1/2 år, forlova i 4.

Skrevet

Jeg var 22, han var 32. Da hadde vi vært sammen i 6 år

Skrevet

Vi kommer til å være 24 og 25 når vi gifter oss neste sommer, skjønt begge fyller år ikke så lenge etterpå :)

Har vært sammen i sju år når bryllupet står, samboere i 5,5..

Skrevet

Vi gifter oss neste sommer. Da er han 38 (nesten gammel mann) og jeg er 30. Vi har nå vært sammen i 12 år, og har to skjønne døtre.

Skrevet

Vi giftet oss i 2005, jeg var da 21 år og min mann 23. Vi hadde da vært sammen i 4 år og forlovet i ca. 3 år. synes absolutt ikke dere er for unge...he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...