Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må det brukes innen jula 2006 (1 års gyldighet), eller hvordan fungerer det?

Er et gavekort fra 2005 fortsatt gyldig i f.eks 2007? :klø: *håpe*

Videoannonse
Annonse
Gjest BagLady
Skrevet

1 år er vel ganske vanlig, men det varierer fra butikk til butikk. Jeg ville spurt hvis jeg var deg :)

Skrevet

Det står vel på gavekortet... Med liten skrift et eller annet sted... Eller gjør som BagLady skriver, spør i butikken...

Skrevet

Hmm... Har studert gavekortet, og kan ikke finne noe utløpsdato.

Får vel ringe butikken i morra og høre.

Litt dumt å f.eks gi bort gavekortet til jul, for så å finne ut at det var utgått. ;)

Skrevet

Kan du ikke bare bruke det selv nå da? Hvorfor skal du vente til 2007? Evt. kan du selge det til noen som handler der.

Skrevet

De kan vel ikke nekte deg å bruke det hvis det ikke står noe utløpsdato på?

Ellers så kanskje det er noe slags regler som gjelder "verdidokumenter" i en eller annenlov jeg ikke vet om ;)

Skrevet

Av en eller annen grunn slår det meg at det trolig er gyldig tre år etter utstedsdato, om ikke annet er presisert...

Men er meget usikker

Skrevet

varer evig har jeg hørt, eller mange år da!

Skrevet
Kan du ikke bare bruke det selv nå da? Hvorfor skal du vente til 2007?

Jeg kunne sikkert brukt det selv, men hvis det fortsatt er gyldig over nyttår tenkte jeg det kunne være èn julegave som allerede var i boks. ;)

Skrevet

Jeg har en tilgodelapp fra hm, fikk beskjed om at den var gyldig i et år.

Skrevet

Gavekortene har ikke noe gyldighetsdato.

Det er likevel ikke anbefalt å vente altfor mange år med å bruke det ;)

Det kommer ny design med noen års mellomrom, det er på den måten man ser om de er veldig gamle eller ikke.

Tilgodelappene er et år, det står også på lappen.

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet
Jeg kunne sikkert brukt det selv, men hvis det fortsatt er gyldig over nyttår tenkte jeg det kunne være èn julegave som allerede var i boks.  ;)

Du har tenkt å gi noen et gavekort til jul i år, som var kjøpt til jul i fjor, med dato på og alt?

Skrevet

Det står ikke dato på det. Bare stempel og en underskrift..

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet
Det står ikke dato på det. Bare stempel og en underskrift..

Åh, trodde gavekort *måtte* ha dato på jeg.. Sikker på at det ikke kommer frem noe sted når det er kjøpt, usynlig skrift eller noe? :ler: Hadde jo vært litt dumt om hun kom i butikken for å bruke det, også sier betjeningen at nei, det er ikke gyldig lenger, for det var kjøpt i fjor..

Skrevet

Det er nettopp for å unngå en sånn situasjon at jeg tenker å ringe H&M i morra og høre med dem hvor lenge gavekortet er gyldig! :)

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet

Jeg ville ikke gitt bort noe jeg selv hadde fått i gave, jeg da..

Skrevet

Oi, du har misforstått.

Jeg har ikke fått gavekortet i gave- jeg kjøpte det til noen til jul i fjor, men av div. grunner endte jeg med å ikke gi det bort likevel.

Og så har det ligget i en skuffe, fant det plutselig igjen i dag.

Skrevet

Det er greit- jeg ga jo ingen forklaring på hvorfor jeg hadde det. :ler: Skjønner at du trodde jeg hadde fått det. Men sånn var det altså ikke.

Skrevet

Jeg jobber hos HM, du kan fint gi det bort til jul i år.

God jul :nissevink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...