Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! har noen tips om nettsider der du kan se bilder kjoler og hvilke sko som passer til hvilke kjoler? Har kjøpt meg en lang sort, aftenkjole som skal brukes i et bryllup og sliter veldig med hvilke sko jeg skal ha til. Åpen sandal, spiss, butt, høy, lav...

Leter også etter bilder fra f.eks oscarutdelingen og lignende(der har de jo fine kjoler...og sko..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke hatt sort kjole i et bryllup, ihvertfall ikke et sommerbryllup, men det er meg ;)

Hvis den er litt "gresk" i stilen kan du jo f.eks. bruker sølvfargede ballerinasko og matchende veske?

Jeg ville nok hatt forholdsvis lave sko om jeg skulle hatt noen med hæler, for man går lenge og blir sliten i bena.

Hvis bildet er ganske likt din kjole ser det jo ut til at den er veldig lang, og da kan du helt fint gå med lave sko. Til en kortere kjole ville jeg valgt høyere hæler.

Lilla er også pent til sort, og blekrosa; du kan egentlig ha det meste.

Skrevet

Sort kjole er ok i bryllup, men jeg er enig i at det kanskje ikke passer helt om sommeren, da.

Men flate ballerinasko? Til en slik kjole? :overrasket: Jeg ville gått for noe med litt hæl, ikke nødvendigvis høye, men ballerinasko blir for søtt og kræsjer med kjolen, synes jeg. Sølv er imidlertid fint til sort, ja, eller andre lyse farger for å myke opp kjolen litt og gjøre inntrykket mer sommerlig.

Skrevet

Jeg trodde man skulle styre unna svart og hvitt i et bryllup jeg, men forøvrig virker kjolen pen.

Jeg ville ha hatt litt klassiske pene svarte sko med litt hæl. Hva med noen enkle hvite striper i langs med kanten eller noe? Sølv går jo også bra hvis du plukker det opp igjen i et sjal, veske eller noe lignende. Det samme gjelder jo forresten med alle farger bare du plukker det opp igjen i noen andre detaljer.

Skrevet

Har hatt sort kjole i bryllup selv, og jeg var ikke alene om det heller. Tror ingen reagerte negativt på det.

Skrevet

Bryllupet er i utlandet, og sort er helt ok der etter hva jeg har hørt og sett på bilder. Har ikke hørt om den regelen i landet her engang. Eneste du ikke bør dukke opp i er vel hvit (brude)kjole...om du ikke er bruden selv da..

Har vurdert gullsandaler med halvhøy hæl.

Skrevet

Har vurdert gullsandaler med halvhøy hæl.

Høres fint ut. Sølv kan og funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...