Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Hmm, er en skikkelig kjip dag! Jeg er skikkelig lei meg. Vet ikke helt hvorfor, men kan være mange grunner. - Fire ukers ferie er over - En super hektisk høst/ vinter venter meg på jobben - Sambo har brukt hele ferien på å bygge hus, så vi har ikke hatt NOE tid sammen - Jeg er ikke i et humør som tilsier at jeg orker å ringe noen, besøke noen eller møte noen - Det "beste" venneparet vårt har gått fra hverandre. -Han har vært utro! Åhhhhh! Nå ble jeg sint også.. - Sola skinner, men jeg sitter inne med pc'n - Jeg skulle ha vaska her, men klarer ikke å motivere meg - Skal på middag hos sviger's (huff nei, den angrer jeg på at jeg tok med) Åjada, jeg vet at avateren min ikke stemmer overens med slik jeg føler meg akkuart nå! Men jeg orker ikke å forandre den... Snufs! Må vel gråte en skvett over det og da.. Så folkens, hva får dere i godt humør når dere har slike dager?
Gjest splæsj Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Skrive litt på KG, se en bra film kan trøste meg, i alle fall når jeg ikke føler for å være sosial.
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Skrive litt på KG, se en bra film kan trøste meg, i alle fall når jeg ikke føler for å være sosial. ← Ja, det hjelper faktisk det..
Gjest King James Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 hahaha......jeg har 1 uke ferie nå fra i morra.
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Venter på en bedre dag! Litt flåsete men litt sant. Eller jeg skriver lister for meg selv over ting jeg gleder meg til og ting jeg skal gjøre. Tenker på at ting bare kan bli bedre, snakker med en god venn, eller lager meg noe godt og bruker litt tid på å synes veldig synd på meg selv Bruker å bli lei av det etter en stund.
Gjest Sille Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 Jeg løser mange verdensproblemer når jeg går en god tur. Cheer up! (Et annet alternativ er å legge seg tidlig, så blir nok alt så mye bedre i morra )
loffen Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 Silla da! Det går over skal du se! Sånn har jeg det ofte på sensommeren også. Selv synes jeg det hjelper med en tur i skogen! Plukk litt bær eller lyng. Vel hjemme fortjener du å se en romantisk komedie, ta et glass vin eller en kopp te. Kryp oppi sofaen i 'kosedress' og pledd! Gi f... i husarbeidet. Det går ikke noen steder, og du kan gjøre det en annen dag! Og siden du skal bort på middag i dag, slipper du å lage middag. Det er da i alle fall noe.
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2006 #9 Skrevet 13. august 2006 til dere alle! Hjelper alt det dere skriver. Nå har jeg vært hos svigers på middag. Det var faktisk hyggelig. Det er fint vær så vi kunne sitte ute. Nå har jeg syklet en "lang" tur og nå ligger jeg i sofaen i kosedressen min og venter på en bedre dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå