Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #21 Del Skrevet 17. august 2006 Sorry men det her ble en ordentlig Dilbert diskusjon, makan til svada! Den virkelige verden er som følger: Gifte menn har sex med single kvinner Gifte kvinner har sex med single menn Gifte menn har sex med gifte kvinner de selv ikke er gift med Gifte kvinner har sex med gifte menn de selv ikke er gift med Menn med samboere er utro Kvinner med samboere er utro Jeg er et individ, en mann med kone og unger, Jeg har selv ansvaret for mine handlinger. Er jeg utro mot kona mi, foretar et underslag på jobben, kjører i fylla, behandler ungene dårlig, voldtar noen eller hva det måtte være er jeg ansvarlig for det jeg gjør. Om du Prestekrage plutselig oppdager at fyren hadde ring på finger'n, ja da må du velge om du gidder å involvere deg i ham. Han har selv foretatt sitt valg når han velger å kurtisere deg å kline med deg i drosjen eller hva dere gjorde. Du er hverken bedre eller dårligere enn ham sett i noens øyne (hadde kona hans fått vite dette ville hun muligens ha bebreidet deg vel så mye som ham). Slutt med moraliseringa og ha heller fokus på at man selv må stå for de valgene man gjør, enten det er i affekt, edru eller påvirket tilstand.← Veldig godt sagt! og akkurat det jeg mener og. Syns det er helt idiotisk å "anklage" prestekrage for noe som helst, det er faktisk ikke hennes ansvar at en mann er utro! Det er hennes ansvar hva hun gjør mot seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest regine Skrevet 17. august 2006 #22 Del Skrevet 17. august 2006 jepp - meg som skrev ovennevnte, men glemte å sette inn navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå