Matahari Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 I alle dager... Jeg jobber med et worddokument. Jeg skal bruke formelredigeringsprogrammet. Dette pleier jeg å bruke ved å gå på "Sett inn" og derunder "objekt". Men nå er ikke "objekt"-alternativet der lenger... :klø: Hvordan i huleste har jeg klart å miste den? Jeg skjønner virkelig ingenting. Og føler meg i grunn som en komplett idiot akkurat nå. (Jeg har søkt i hjelpefunksjonen til Office, og får beskrevet akkurat samme fremgangsmåte som den jeg har brukt. Så det er ikke det at jeg leter på feil sted heller.) Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Lea Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Helt borterst i verktøylinja er det er liten pil ned som leder deg til "Legg til og fjern knapper. Som regel havner knapper som har rømt bort dit. Når du klikker på "Sett inn", så har du vel prøvd å klikke på "nedoverpilen" nederst i boksen, slik at alle valgene kommer frem? Er Objekt synlig (evt. grått og kan ikke velges) eller er det helt borte?
Matahari Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2006 Den var virkelig helt borte, ikke grått eller noe sånt. Men nå har jeg gjort som du sa, tatt turen innom verktøylinjene. Så nå har jeg fått lagt til knappen. Tusen takk!!! Det satte fart på effektiviteten igjen.
Gjest Lea Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Slike ting skjer meg stadig vekk. Plutselig har jeg bare klikket litt her og der og VIPS så er et eller annet flyttet eller helt borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå