Gå til innhold

Hva slags jeans passer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet

Jeg bruker str 38/40 i bukser, er relativt slank men har litt rumpe og lår.

Klarer ikke helt å finne ut hvilken type jeans jeg kler best.

Bootcut er jo helt greit til de fleste og passer også meg, men hva med trange, smale jeans? Ser baggy jeans helt teit ut når man ikke er syltynn?

Fashionistas, enlighten me! Har nemlig en mistanke om at mine venninner ikke alltid er helt ærlige når vi shopper sammen, og betjeningen i butikken stoler jeg ikke alltid på heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan rompa di ser ut, men jeg har rompe selv og er str 36. Jeg liker veldig godt Lee leola buksene, har egentligt bare sånne bukser. Ellers har de jo veldig mange forskjellige snitt osv, så viss du ikke har sett på dette merket så kan det jo være noe :)

Skrevet

Jeg synes ikke jeans skal være sånn at man får helt gulrotfasong. Jeg har muligens samme fasong som deg, og har kjøpt noen Lee jeans som ikke er pinetrange nederst. De er litt for lange, så jeg pleier enten å ha en brett på dem, som vider ut den nederste biten visuelt, eller får de til å bulke seg litt (trekkspill), så de også virker litt vide nederst. De heter Supatubes og jeg finner dem nå kun på eBay. (Kjøpte mine på Tasmania, mulig de kun selges i Australia.)

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...