Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Har et litt sært problem. Endelig har jeg og jenta jeg har vært hodestups forelska i i flere år funnet sammen. Mange grunner til at det ikke ble oss før nå, og hun har hatt flere mislykkede forhold i løpet av perioden. Nå skal ikke jeg legge ut masse om det, men komme til problemet. Det har seg slik at hun var i et forhold til hun bestemte seg for å satse på meg, og har nå gjort det slutt med ham. Jeg er ganske konservativ og siden denne jenta har vært "alt" for meg de siste årene og jeg er 22, blir hu min første seksuelle erfaring. Problemet er at jeg ikke klarer å komme over tanken på at hun og forrige kjæreste lå sammen. Det irriterer meg at jeg ikke klarer å la vær å tenke på det, for jeg veit at det ikke burde være noe å henge seg opp i.. Noen som kan komme med noen tips? Hun er absolutt voksen og seriøs nok til å vente til jeg er klar, men jeg vil bli klar nå! Noen som kan komme med noen oppmuntrende tanker? Kan jo nevne at bortsett fra akkurat dette er alt perfekt
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Det er vel ikke så unaturlig å ikke like tanken på at kjæresten sin har hatt sex med andre, men det er en problemstilling de fleste står ovenfor. Det er ikke spesielt for deres situasjon. Det beste er kanskje å prøve å ikke tenke og gruble så mye på det og ikke spørre henne ut om ting du vet du vil få problemer med å takle i etterkant. Også får du huske at alle forhold er unike, det dere har er noe annet enn det hun hadde med ham, og hun har gått videre. Det bør du gjøre og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå