Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig stygg (uren) på hakepartiet og lurte på om kanskje grønnleire kunne hjelpe meg med dette. Får sånne underjordiske kviser og da di liksom går vekk så kan en alikevels se hvor de har vært selv om jeg ikke har pirket bort i de.. Veldig irriterende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig positiv erfaring med grønnleire!, du kjenner virkelig blodsirkulasjonen er igang, samtidig suger den til seg urenheter! Også er den jo så naturlig at du kan bruke den hver dag, ifølge de som selger dette!

Jeg hadde Argilez Grønnleire, i pulverform. Det ble mye gris å blande det selv, men jeg hadde sekken leeeenge! :) De selger jo ferdig leire også.

Jeg har også sånne kviser som ligger dypere, de er ikke alltid like lett å få vekk. Kanskje du kunne brukt grønnleire en stund, slik at de kommer litt bedre til, så kan du dra til hudpleier å ta en utklemming?...

Lykke til! ;)

Skrevet

Jeg har nettopp vært hos hudpleier å knept :) Har brukt dermalogica medicated gel på de innebygde kvisene der, men det er blitt røde merker etter der hvor kvisene var.. ser stygt ut, så tenkte jeg skulle prøve grønn leire og se om det ble bedre da

Skrevet

Yuki! :) Det er sikkert svake arr, men det er jo grønnleire ypperlig til, de fjerner de letteste arrene! ;)

Skrevet

Høres bra ut, men jeg synes det er litt merkelig viss den medicated gelen har gitt meg arr! Før høre med de neste gang jeg går til hudpleier igjen..

Skrevet

har osgå argiletz leiren i pulverform, den har jeg hatt ca 1 og et halvt år nå.

den er helt super! et must for min hud

Skrevet

Går det ann å kjøpe leiren på helsekost, eller må en kjøpe den på nett?

Skrevet

Jeg kjøpte min på nett, synst det var helt greitt jeg! :) Jeg aner ikke om de selger de på vanlige helsekost...

Skrevet (endret)

http://spashop.klikk.no//shop.asp

det var denne jeg kjøpte, men kjøpte den på en annen adr, husker ikke hva den var. søkte bare på nett. der var den litt billigere.

Endret av mee mee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...