Pasha Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Har en sony ericons k750i vil den virke i usa? Er det ikke noe med nettet der borte som krever noe annet enn her Har også en sony ericoson 600 vil denne virke? (greit å kunne ta med seg den billigste telefonen dersom den virker)
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 k750i har triband og funker i usa den andre vet jeg ikke. du må sjekke om den har triband, i så fall så funker den.
Bertha Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Husk at i USA bruker de ulike mobilnett, og noen av dem har vi ikke i Europa. For at din Ericsson mobil skal virke med ditt abonnement, så må du være i et område med GSM. Gå inn på abonnementleverandøren din sine nettsider (eksempelvis Telenor eller Netcom) og sjekk hvilke områder i USA som har GSM-dekning. Da vil du se hvor i USA telefonen din vil virke.
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 (endret) Hele familien min er i usa nå og de alle har ulike mobiloperatører og alle deres mobiler funker der borte. Hvilke selskap bruker du? Endret 19. august 2006 av Miss_alexandria
Bertha Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Det er ikke mobiloperatøren som bestemmer om telefonen virker eller ei der borte, men hvorvidt det er et GSM-nett i området.
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Det er ikke mobiloperatøren som bestemmer om telefonen virker eller ei der borte, men hvorvidt det er et GSM-nett i området. ← Vel, da regner jeg med at de fleste kan bruke mobilen sin der da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå