cloudy Skrevet 6. januar 2003 #1 Skrevet 6. januar 2003 guuud, jeg er gravid igjen! min lille pode er ikke ti måneder engang! dette var virkelig ikke planlagt, hadde akkurat kommet inn på "drømmeskolen", skulle flytte til oslo i januar.. mensen uteblir bare timer(pleier alltid få den om morgenen) om ettermiddagen kjøpte jeg en test for å være sikker siden jeg ikke ville begynne betale skole før jeg visste.. å jammen ble det ikke TO BLÅ! trodde ikke mine egen øyne.. og jeg som skulle begynne på pillen etter denne menstruasjonen er så happy! dette ble masse rot, men jeg er så ernergisk akkurat nå! dessuten vil vi holde dette hemmelig så lenge som mulig, så dere får bare finne dere i maset mitt!!! noen som har testet positivt i det siste?? håper det! klemmer til alle som har en liten i magen..
Kleopatra Skrevet 6. januar 2003 #4 Skrevet 6. januar 2003 hever meg på gratulasjonsbølgen jeg Så koslig da! Håper du får nok hvile når du har en liten fra før av min venninne ble gravid igjen 4 mnd etter at hun fødte sin siste, så det går nok bra skal du se. hun var bare litt mer sliten enn vanlig....
Gjest sola Skrevet 7. januar 2003 #5 Skrevet 7. januar 2003 gratulerer kjempemasse :kgsmil: ei venninne av meg har eldstemann på 14 måneder og fikk nummer 2 for 1 måned siden... så det går nok bra med deg skal du se. :kgblunk: ønsker deg lykke til med svangerskapet :kgsmil: sola :kgsmil:
Gjest *trulte* Skrevet 7. januar 2003 #6 Skrevet 7. januar 2003 Jeg var hos lege og på privat ultralyd i dag jippi 4 uker på vei... Gratulere til deg... vi har noe å glede oss til... har en sønn på 3 år
Linemor Skrevet 7. januar 2003 #7 Skrevet 7. januar 2003 Artig og høre. jobbet natt til i dag og begge de jeg jobbet sammen med hadde opplevd akkurat det du gjør nå, de rakk ikke og begynne med piller før det var en ny på vei. kos dere masse, håper jeg snart følger etter
Lucky! Skrevet 8. januar 2003 #9 Skrevet 8. januar 2003 :D Gratulerer med to blå! :D Jeg har akkurat testet to blå jeg og!!! Skal bli gøy å følge med deg! Hvor langt er du på vei? Koz fra en skikkelig lucky Lucky!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå