Gå til innhold

Dagbøker

Anbefalte innlegg

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Følger du med på dagbøker? Omtrent hvor mange? Skriver du i dem også?

Jeg har - etter mange år på KG - merket at jeg bruker dagbøkene mer og mer. Etterhvert går flere av de samme debattene om og om igjen, og jeg synes et blir mer interessant å følge en del av personene her inne. Men da jeg første gang klikket meg inn på en dagbok følte jeg meg som en kikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger med på en håndfull dagbøker. Leser nok mer enn jeg skriver dessverre. *prøver å skjerpe seg*

Skrevet

Jeg forsøker å følge opp, men av og til skumleser jeg nok endel og hiver på en vinke eller klemmesmiley ;) Det betyr i 70 % av tilfellene at jeg ikke har lest :rodme:

Skrevet

Det er litt til og fra...

Noen faste dagbøker er jeg innom med ujevne mellomrom..

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Avslørt, Sukkerungen! :fy_fy:

Nei, det kan jo ikke bli sånn at det blir et ork å henge med på dagbøkene. Det varierer litt med meg, tar meg en god runde når jeg har tid og lyst.

Skrevet
Avslørt, Sukkerungen!  :fy_fy:

Jeg tilstod jo i grunn greit selv da ;)

Skrevet

Ja, jeg følger med i en del dagbøker. Skulle vært flinkere tl å skrive i dem alle, men det er ikke alltid tiden strekker til. Leser iallefall.... *lettersamvittigheten*

Skrevet

Jeg har noen som jeg følger bedre med i enn andre, men det er uansett bare en håndfull dagbøker jeg er innom mer eller mindre jevnlig.

Og så blir det litt sånn at dersom det er lenge siden jeg har vært i en bok, så blir det så veldig mye lesing ofte for å oppdatere meg, og det er jeg ikke alltid like flink til.

Det er ikke alltid jeg legger igjen kommentar når jeg har lest heller, hvis jeg ikke har noe å komme med...

Ellers har jeg det også litt sånn nå at resten av forumet begynner å bli en lang, kjedelig gjentakelse av gamle tema som kommer opp igjen og igjen.

Gjest splæsj
Skrevet
Ellers har jeg det også litt sånn nå at resten av forumet begynner å bli en lang, kjedelig gjentakelse av gamle tema som kommer opp igjen og igjen.

Tja, det er vel grenser for hvor mange ganger man kan finne opp kruttet.

Skrevet

Jeg går innom noen få dagbøker. Må gjerne lese så mye for å sette meg inn i dagbøkene. Og hva skal man si til noen og enhver?

Det er forresten ikke så lenge siden jeg begynte å se i dagbøker. Jeg følte meg også litt som en kikker lenge.

Skrevet

Leser fast dagbøkene til de jeg kjenner i virkeligheten og smugleser andre sine en gang i blant ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet

ja, leser flere dagbøker, men skriver ikke i noen av dem, hehehe!

Skrevet

Jeg leser, og skriver i noen få dagbøker. En sjelden gang kan jeg lese i en brukers dagbok hvis jeg blir fenget av brukeren i en diskusjon. Så det blir stort sett til at jeg holder meg til de faste.

Skrevet

Følger med i et par, sånn innimellom, men ellers er jeg lite aktiv på dagboklesning; Like lite som jeg er på dagbokskrivning.

Skrevet

Jeg har gjort noen spredte forsøk på å følge med i en dagbok eller to. Men jeg har vel ikke fått vanen på plass ennå, for jeg glemmer det fort. Har prøvd å skrive dagbok selv også, men det vil seg bare ikke. Har jo lyst, men... nei.

Skrevet

Hender jeg følger med litt i min egen, ellers er jeg strengt tatt bare innom og kverulerer litt i andres av og til - og da leser jeg bare hvis jeg er på jakt etter et utsagn å bruke mot noen.

*ond*

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Er innom og skriver litt i nokon faste ja.

Gjest King James
Skrevet

jeg har da viktigere ting og gjøre en og se i hva andre skriver i noen dagbøker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...