La Luna Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Regner med at det er bellamente i ett ord eller? Hm, høres ut som veldig rar grammatikk her? "Eres muy bella", betyr: "du er veldig pen" Bellamente er et adverb, men "eres" er jo "du er", så henger ikke helt på greip for meg grammatisk sett. Noen andre som har en bedre forklaring kanskje?
La Luna Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Vel, hehe, grammatikk.....hadde du sagt: "du er pent"?
Gjest synseren Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Skulle gjerne ha hjulpet deg. Men så flink er jeg ikke blitt i spansk enda .
Bønna Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 Vel, hehe, grammatikk.....hadde du sagt: "du er pent"? ← Hvem bryr seg om grammatikken når man utelukkende snakker for å nå et mål?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 Jaha..så da betyr det noe som "du er veldig pen/vakker?"
Gjest Hmm? Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Fikk et brev idag, og der sto det: "Que tienes un buen verano" Er amøbe når det gjelder spansk, noen som kan hjelpe meg? Hilsen mann (fant ikke andre steder på nettet å spøre i farten)
Ciara Skrevet 22. august 2006 #11 Skrevet 22. august 2006 Fikk et brev idag, og der sto det: "Que tienes un buen verano" Er amøbe når det gjelder spansk, noen som kan hjelpe meg? Hilsen mann (fant ikke andre steder på nettet å spøre i farten) ← Det betyr "ønsker deg en fin sommer"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå