Gjest Gjest_Offline_* Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg begynner skole i midten av september, privat.. Har sendt inn søknad ang. stipend/lån. Skolen koster endel tusen, så det jeg lurer på, er om noen vet hvor mye som da blir utbetalt første mnd, og hvordan utbetalingene vil være etter det? Skal uansett jobbe litt utenom, så vil nok klare meg, men vil ikke jobbe meg ihjel heller.. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Mener det er 14-16000 første mnd av høstsemesteret(og muligens også i januar), også er det 6000 de andre månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Det er 16000 den første måneden 6000 de neste, og ingenting i juni juli, du vil i tillegg kunne låne deler av studiesummen,(opp til 20 000 ekstra i tillegg til de normale 80 000 i året). Men du må også sjekke om den private skolen du skal ta kvalifiserer seg til å motta lån i det hele tatt, for det er ikke alle skoler som kvalifiserer seg. Dette bør du nok ringe lånekassen (og stille deg i den uhorvelig lange telefonkøen som forekommer på denne tiden av året) for å få svar på. Dersom du ikke skal begynde før i september vil du motta de første 16000+ de 6000 man skal motta i september ved første utbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbel Skrevet 14. august 2006 #4 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg skal også gå på privat skole , jeg får 41000 første mnd. og 6000 de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå