Snasen Skrevet 20. august 2006 #41 Skrevet 20. august 2006 Så dannede menn runker heller ikke? Denne tråden inneholder mye avslørende om kvinners snerpete og jålete holdninger til sin seksualitet. ← Hvor har jeg sagt at dannede menn ikke runker? Snerpete? Hvorfor? Jålete? Ja, jeg er jålete, men også feminin. Og jeg liker å kalle det for å onanere eller kose med meg selv fordi det er mer feminint. Jeg vil ikke være i blandt disse harry-damene som på død og liv må være som mannfolka og samtidig begynne å runke.
Snasen Skrevet 20. august 2006 #42 Skrevet 20. august 2006 Det er jeg helt enig i. "Ronking" er et ord forbeholdt skikkelig harry mennesker. Dette er ikke et ord for kvinner. ← Nettopp.
Gjest Gud bedre Skrevet 25. august 2006 #43 Skrevet 25. august 2006 Griser grynter Kuer rauter bikjer gjør. Verre er det faktisk ikke !
Gjest Takita Skrevet 7. september 2006 #44 Skrevet 7. september 2006 Jenter har jo fått ordet onanere fra mannen egentlig. Ordet kommer jo av at Onan i bibelen "kastet sin sæd på marken". Derfor er det jo ikke så rart at begrepet runking også nå benyttes av jenter? Syns det beskriver begge kjønns "selvkos" veldig bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå