Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #21 Skrevet 17. august 2006 Guuuuuuud altså :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: :klappe: Hva skjer med klappingen? Er dette ricki lake?
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. august 2006 #22 Skrevet 17. august 2006 Trådstarter vil sikkert bare provosere. Hankjønn ronker, hunkjønn onanerer. ← Oj, er det sånn at et endel av den mannlige sksualitet kan beskrives med flere ord av den kvinnelige? Jeg henter champagnen (og gjerne piken også ) Menn BÅDE runker og onanerer............................... Forøvrig kom du j...... sent på banen i denne tråden Towelie, ikke bra
tormi Skrevet 17. august 2006 #23 Skrevet 17. august 2006 Runke, kose eller hva som helst. Kvinnfolk bruk akkurat det ordet dere vil. Synes personlig ikke runke er et sexy ord da. Husker godt første gang kona sa "nå vil jeg klaske tiss". Ble antikåt - men no synes jeg hun kunne si det litt oftere Synes at å bruke ordet runke på kvinnemasturbering er litt "rått" - og råe damer er, errhm... ja nettopp "råe"!
Gjest Gjest_Gulla_* Skrevet 17. august 2006 #24 Skrevet 17. august 2006 Jeg syns at å ronke er ganske så dekkende også for det vi jenter gjør. Husker en het kveld etter at jeg hadde vært alene nesten en uke, så spurte jeg om han hadde ronket mens han var borte. Ja, sa han...har du? Ja, jeg har ronket, sa jeg. Det var for meg den naturligste ting av verden å svare. Etter det så er ordet ronke det vi bruker konsekvent mellom oss om det vi gjør alene. Vi ligger til og med ved siden av hverandre og ronker i blant, veldig opphissende! Hvorfor skal vi(mange) jenter være så fisefine i forhold til vår seksualitet? At de unge begynner å si ronker om jenter også her i landet, etter at de har brukt det som et kjønnløst ord i Sverige de senere årene, er helt greit for meg. Bare fint.
Snasen Skrevet 17. august 2006 #25 Skrevet 17. august 2006 Pene og søte jenter onanerer (det gjør jeg). Harry rødstrømper runker.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #26 Skrevet 18. august 2006 Pene og søte jenter onanerer (det gjør jeg). Harry rødstrømper runker. ← Ronke er passende til norske jenter, som er kjent for å være grovere, mer maskuline der de banner høyt, går i brede gange, raper, gapskratter så spyttet spruter og vinduer rister. Asiatiske og latinske kvinner er annerledes, og er mer feminine, iflg norske menn (jfr tråder der dette emnet ble tatt opp)
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #27 Skrevet 18. august 2006 Pene og søte jenter onanerer (det gjør jeg). Harry rødstrømper runker. ← Så dannede menn runker heller ikke? Denne tråden inneholder mye avslørende om kvinners snerpete og jålete holdninger til sin seksualitet.
Gjest ronkejenta Skrevet 19. august 2006 #28 Skrevet 19. august 2006 Klart at jenter ronker! Hva i alle dager er feil med det ordet? Hvorfor skulle det være forbeholdt menn? Sammenlignet med hva en mann gjør når han ronker, så er det det samme jeg gjør med mitt kjønnsorgan. Fort, hardt og intenst, med fullt av kåte fantasier i hodet. Akkurat som en mann. Jenteronking har nok kommet for å bli.
Yme Skrevet 19. august 2006 #29 Skrevet 19. august 2006 Klart at jenter ronker! Hva i alle dager er feil med det ordet? Hvorfor skulle det være forbeholdt menn? Sammenlignet med hva en mann gjør når han ronker, så er det det samme jeg gjør med mitt kjønnsorgan. Fort, hardt og intenst, med fullt av kåte fantasier i hodet. Akkurat som en mann. Jenteronking har nok kommet for å bli. ← Det er godt å vite at klitten din er så shvær at du får tak rundt den da
Gjest d'Arc Skrevet 19. august 2006 #30 Skrevet 19. august 2006 Det er godt å vite at klitten din er så shvær at du får tak rundt den da ← De trenger da ikke være så svære for å kunne runkes, eller hva, Yme?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #31 Skrevet 19. august 2006 Det er godt å vite at klitten din er så shvær at du får tak rundt den da ← Onani handler om rytmisk massering/gniing. Uansett kjønn. Du har tydeligvis hengt deg totelt opp i at runking er å "ta tak rundt".
Yme Skrevet 19. august 2006 #32 Skrevet 19. august 2006 De trenger da ikke være så svære for å kunne runkes, eller hva, Yme? ← Nei, 3 cm holder i massevis
Yme Skrevet 19. august 2006 #33 Skrevet 19. august 2006 Onani handler om rytmisk massering/gniing. Uansett kjønn. Du har tydeligvis hengt deg totelt opp i at runking er å "ta tak rundt". ← aaah, så når jeg maserer venninna mi, så driver jeg egentlig å runker ryggen hennes? Skjønner
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #34 Skrevet 19. august 2006 aaah, så når jeg maserer venninna mi, så driver jeg egentlig å runker ryggen hennes? Skjønner ← Å la meg få gi deg en kompliment for din ytterst skjønne, vakre og hyggelige avatar. Måtte du ha et lykkelig og positivt liv.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #35 Skrevet 19. august 2006 Jasså? Bevis det a! Kan dere ikke bare innse at vi vil ha runking for oss selv? Å runker er å ha hånda rundt pikken, så dra den opp og ned, sån er det! Jenter har ikke pikk, så de kan ikke runke. Hvis en gutt hadde gnidd seg på kukken for å få orgasme, så hadde han gnidd seg, ikke runka. ← Enig!
Gjest Gretchen Skrevet 19. august 2006 #36 Skrevet 19. august 2006 Pene og søte jenter onanerer (det gjør jeg). Harry rødstrømper runker. ← Det er jeg helt enig i. "Ronking" er et ord forbeholdt skikkelig harry mennesker. Dette er ikke et ord for kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #37 Skrevet 19. august 2006 aaah, så når jeg maserer venninna mi, så driver jeg egentlig å runker ryggen hennes? Skjønner ← Gud hjelpe...har du litt tungt for det? Vi snakker da om massering/gniing av kjønnsorganer, ikke ryggen til folk?
Yme Skrevet 20. august 2006 #38 Skrevet 20. august 2006 Gud hjelpe...har du litt tungt for det? Vi snakker da om massering/gniing av kjønnsorganer, ikke ryggen til folk? ← Neida... Vi snakker om prim!
Yme Skrevet 20. august 2006 #39 Skrevet 20. august 2006 Å la meg få gi deg en kompliment for din ytterst skjønne, vakre og hyggelige avatar. Måtte du ha et lykkelig og positivt liv. ← Takk Jeg har lastan ne fra internet, helt sjæl!
Snasen Skrevet 20. august 2006 #40 Skrevet 20. august 2006 Ronke er passende til norske jenter, som er kjent for å være grovere, mer maskuline der de banner høyt, går i brede gange, raper, gapskratter så spyttet spruter og vinduer rister. Asiatiske og latinske kvinner er annerledes, og er mer feminine, iflg norske menn (jfr tråder der dette emnet ble tatt opp) ← Enig i det. Typisk for harry mannedamer. Jeg er en liten svensk-norsk-(wannabe)latino...så jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din. :sminkedukke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå