Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har helt vanlig nordisk hår. Klapper sammen dagen etter jeg har vasket det. Jeg har farget og litt slitt hår, men tror resistance-serien er den som passer mitt hår best. Tynger den håret veldig?

Hvilken vil dere foreslå jeg prøver? Volumactive, fortifying, amplifying eller hva? Jeg vet ikke hvilken jeg skal velge :grine:

Hjelp?

Endret av Lanalia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Resistance er den grønne, ikke sant? Jeg har samme type hår som deg, og bruker denne serien. Er utrolig fornøyd, håret klapper ikke sammen i det hele tatt!

Skrevet

Jeg synes Resistanse gir mer til håret enn den gule Nutritive serien. Jeg har stripet håret, og alle frisører anbefaler meg Resistanse siden jeg trenger proteiner.

Jeg brukte en stund Nutritive serien (for tørt hår). Nr 1 ga for lite fuktighet til håret mitt, nr. 2 var nokså passe. Jeg skulle heller tro at nr 1 kunne passe for deg. Resistanse serien ville jeg tro gjør håret ditt litt tyngre. I hvert fall veksler jeg innimellom siden jeg merker at håret mitt får litt vel mye pleie av denne sjampoen etter en tid. (Blir mykt og glansfullt, men demper volumet..)

Skrevet

Ville bare legge til at jeg synes Kerastase Resistanse balsamen er veldig god! Den gir mye pleie til tuppene mine, men tynger ikke håret mitt i det hele tatt! Så jeg kan anbefale balsamen, men kanskje med en annen sjampo? (En frisør vil i hvert fall kunne kjenne på håret ditt og vurdere bedre enn meg..)

Skrevet

Det er også min favorittserie. :) Jeg har også typisk nordisk hår (og litt slitt og farget), med relativt fine hårstrå i veldig store mengder, slik at det lett kan bli tungt. Denne serien tynger IKKE håret. Jeg vil anbefale Bain de Force og Ciment Anti-Usure, Volumactive-serien kan lett tørke ut håret ditt. Hårkuren som heter Age Recharge er også veldig god. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...