Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Googler dere x'er? Hva finner dere ut?

Nelle

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktfat
Skrevet

JAA! og naboer, venner, bekjente og famile. alle jeg kommer på. fant ingenting på eksen, kun adr, og det var jo ikke interessant ;)

Gjest PinkSapphire
Skrevet

Nei. Og det er faktisk sant. :ler:

Skrevet

Jeg har ikke gjort det, men nå satt du meg søren på en ide :sjarmor: Google her I come. Skal heller oppdatere dere om jeg finner noe saftig informasjon

Skrevet

Ikke før jeg leste denne tråden (takk, ja). :ler:

Eksen min har jammen meg blitt plateprodusent. :overrasket:

Skrevet

Har vel hendt at jeg har googlet både det og andre jeg har lurt på, men finner ikke så mye. Har ellers vært gift med samme mann halve livet (20 år) så det begynner å bli lenge siden ex-ene. Sjekker litt i forbindelse med klassefester ol.

Skrevet
:ler: har jeg ikke tenkt på før, må inn å google litt nå. :ler:
Skrevet

Klart jeg gjør! -Og alle andre som jeg kjenner ;)

Skrevet

Nei. Eller, har prøvd et par ganger med noen jeg har kjent, men finner ikke noe likevel.

Skrevet

Ja, det har vel hendt. Ikke bare exer, men også andre jeg har kjent ;)

Skrevet

Ja.. :sjenert:

Og det er veldig lett å sende e-post uten at man vil det hvis man er usikker på om en link er til en e-postadresse eller til en side/profil. Linken åpner seg i outlook og et lite enter sender e-posten.

Gjest BagLady
Skrevet

Ja, det har jeg gjort ;) Prøvde å finne ut hvor han bodde etter at jeg møtte ham tilfeldig på gata, men han var jo fremdeles registrert hjemme hos mor og far, tosken.

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det. Jeg finner ut litt av hvert; en har gjort det veldig bra i en spesiell idrettsgren utenlands så der får jeg opp nesten 9000 treff og mange bilder. En annen har lagt på seg til det dobbelte og blitt direktør langt oppe i statssystemet.

Skrevet

Googlet en x, og fikk kontakt med han igjen. Var for ung for ham den gangen i det googlefrie samfunn, men ikke nå. Han hadde både lagt seg ut og klippet håret, enda var han like kjekk :ler:

Takk google ;)

Skrevet

Bare for å rette mitt innlegg over så var han altså bare en x i mine drømmer :ler:

Skrevet
Ja..  :sjenert:

Og det er veldig lett å sende e-post uten at man vil det hvis man er usikker på om en link er til en e-postadresse eller til en side/profil. Linken åpner seg i outlook og et lite enter sender e-posten.

:overrasket: Uæh! Det høres ut som en litt ekkel/pinlig erfaring :ler:

Skrevet
:overrasket: Uæh! Det høres ut som en litt ekkel/pinlig erfaring  :ler:

Det kan man si.. :rodme:

Som regel er man vel ikke interessert i at den man googler skal vite at man har googlet/lett etter dem.

Skrevet
Det kan man si.. :rodme:

Som regel er man vel ikke interessert i at den man googler skal vite at man har googlet/lett etter dem.

:ler: nei, det er noe med det.

Husker det var en aprilspøk ett år at alle de man sjekket ligningen til fikk vite det... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...