Gå til innhold

Dere som har vært bruder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagen var bedre enn jeg noen gang hadde forestilt meg på forhånd. :hjerte: Ingen skuffelser, og selvom ting ikke ble helt som planlagt verken hos frisøren eller med bryllupstransporten, så var det ting som bare satte en ekstra piff på dagen. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryllupsdagen vår var en drøm!!! Og jeg har stadig lyst til å gjøre det en gang til!!!!

kanskje 5årsdagen neste år er en anledning til å gjenoppleve noen av minnene.... :blomst:

Skrevet
Var det bedre enn du kunne tenke deg? Sterkere, finere eller riktigere enn du kunne forestille deg, før dagen virkelig var der?

JA!!!

For å nevne høydarene på dagen:

1) Giftet meg i oktober, men på bryllupsdagen var det strålende solskinn!

2) Forloveren til min mann kom overasskende nok å hentet oss i flott pyntet Jaguar.

3) Talen som ble holdt på Tinghuset tok meg med storm. Den var flott, sterk, alvorlig og helt riktig.

4) Middagen med gjestene bel en hyggelig og intim fest. Alle koste seg, og det var en lett og ledig stemning.

5) 10 av 15 gjester holdt tale. Spesielt hyggelig var det med de som ikke hadde planlagt å si noe, men bare følte for å si noen ord.

Det baste av alt var nok følelsen i etterkant. Det å ha tatt steget, giftet seg, gjort det formelt, fått ring på fingeren. Ja, det føltes så riktig og godt. Akkurat det hadde jeg ikke forestilt meg på forhånd. (Vi hadde vært samboere i 2 år og kjærester i 5)

Skrevet

Det var faktisk den beste dagen i mitt liv, hittil. Og jeg skulle oenske den kom igjen! Er vemodig aa tenke paa at man aldri faar oppleve det aa vaere brud og nettopp ha faatt sin kjaere igjen...

Alt gikk som smurt, alle gjestene storkoste seg og min kjaere var saa flott...Jeg var saa stolt og glad og foelte at jeg virkelig noet dagen til det fulle - fikk snakket med alle gjestene, det var ikke noe stress (i forkant derimot...), alt var bare perfekt! Maten var nyyyydelig (men dyr), omgivelsene idylliske og solen skinte. Uff, naa skryter jeg visst, men det var virkelig utrolig! Hvertfall for brudeparet og familiene vaare!

Skrevet

Det er det største jeg har opplevd. Uten tvil!

Vi var litt betenkte på forhnd, og tenkte flere ganger på hvorfor vi i det hele tatt hadde begitt oss ut på hele prosjektet. Litt forberedelsesstress og betenkeligheter med å være så i fokus..

Men gurimalla så gøy det var!

Selve vielsen var en overraskende sterk opplevelse,

og festen etterpå uforglemmelig! Stemningen var på topp, og vi var med helt til slutt (tuslet hjem fra nachspiel tidlig dagen etter). Fantastisk å ha alle venner og nær familie samlet rundt seg! :hjerter_rundt:

Så jeg anbefaler varmt til alle å feire stort bryllup :) (bare ikke fokuser på uviktige detaljer - vær tilstede og nyt hverandre og gjestene!)

Skrevet

Vi giftet oss i utlandet så jeg var vel knapt brud ;)

Uansett så var dagen ikke noe spesiell. Vi sto opp, kledde oss, spiste frokost, tok taxi til ambassaden, giftet oss, bestillte massage og spiste middag. Litt sånn "what to do next...?." litt rart og flere år etter føler jeg meg fremdeles ikke gift. Lurer på når den følelsen kommer.

Vi ønsket å gifte oss slik, uten å gjøre noe ut av det, men det var egentlig ingen spesiell dag. Jeg var hele tiden obs på at det jeg gledet meg til var selve ekteskapet. Selve dagen var mindre viktig.Var bare lettet over å ha ringen på fingeren og papirene i orden.

Det beste med dagen var at vi kunne gjøre akkurat som vi ville uten å ta hensyn til noen andre. litt massage, litt middag og så absolutt ingen planer. Noen ganger er det bare deilig :)

Det er flott å være tilstede i tradisjonelle bryllup, men jeg er sååååå glad for at jeg ikke er bruden ;)

Skrevet
Var det noen skuffelser med dagen? Klarte den å leve opp til forventningene? Var det bedre enn du kunne tenke deg? Sterkere, finere eller riktigere enn du kunne forestille deg, før dagen virkelig var der? Eller...? Hva tenkte du dagen etterpå? Tiden etterpå?  :)

Dagen ble over all forventning, eneste var at det pøsregnet, men det var opphold da vi kom ut av kirken + at selskapet ble holdt inne, så det gjorde ingen ting med regn utenfor.

Akkurat hatt første bryllupsdag, så jeg kan jo nevne at vi er like happy et år etter :tommelsmil::hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...