Gå til innhold

Hvilke insekter er eklest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Satt her og snakket med en venninne og diskuterte diverse ekle insekter som vandrer/flyr rundt omkring nå om dagen. Hun mener at de flyvende er de verste, siden de er vanskeligere å få kontroll over enn edderkopper og andre kravlende skapninger (iiik).

Jeg mener det helt motsatte, TENK å ligge i senga og plutselig se en edderkopp kravle under dyna, og så ikke finne den igjen. En veps for eksempel HØRER du i det minste, i motsetning til edderkoppene som plutselig henger i en tråd rett foran trynet ditt, eller ekle saksedyr som detter ned i genseren eller setter seg fast i håret. :overrasket:

Hvilke synes dere er de ekleste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt de som kravler (les:edderkopper). De som flyr plager med ikke i det hele tatt.

Gjest King James
Skrevet

mennesker...skitne ekle udugelig innsekt uten verdi kalblodige møkka folk ja mennesker det er nok de mest motbydelige innsekt som vandrer denne udugelige klode som sansynligvis er på vei til helvete med første klasse med orion exspressen.

Skrevet
mennesker...skitne ekle udugelig innsekt uten verdi kalblodige møkka folk ja mennesker det er nok de mest motbydelige innsekt som vandrer denne udugelige klode som sansynligvis er på vei til helvete med første klasse med orion exspressen.

:murvegg::murvegg: Også med et slikt misantropisk syn tror du farene ved den muslimske innvandringen til Europa er sterkt overdrevet? :murvegg::murvegg:

Skrevet (endret)

Hvem i huleste er det som snakker om innvandrere her? Vi snakker om INSEKTER!

:klaske:

Endret av alila
Skrevet

De mest udreglige av dem alle synes jeg er store, grønne gresshopper.

Da går jeg ikke inn i det rommet den befinner seg i før noen har tatt dem vekk.

Skrevet
Hvem i huleste er det som snakker om innvandrere her? Vi snakker om INSEKTER!

:klaske:

Hvorfor klager du ikke heller på innvandringstilhengeren som begynner å skrive om mennesker i en tråd om insekter?

Skrevet
Hvorfor klager du ikke heller på innvandringstilhengeren som begynner å skrive om mennesker i en tråd om insekter?

Kan godt klage på ham og jeg.

Mennesker er ikke insekter, Keiser James!

Sånn. Happy?

Skrevet

Sånn. Happy?

Ja, nå ble jeg plutselig i mye bedre humør. :)

Skrevet

De som flyr er eklest, for de beveger seg mye fortere!

Skrevet

sukk... noen klarer bare ikke å la være, gjør de vel?

Jeg synes de som kravler er eklest, men jeg er mer redd for de som flyr - de av dem som kan skade meg på noen måte.

Skrevet

De med laaaaange bein... Enten de flyr eller kravler *grøsse*

Skrevet

Stankelbein, edderkopper (spesielt de feite) og klypdyr og larver. Æsjjj!! Larver tar kaka. Og kakerlakker. :grine:

Skrevet

De som kravler er helt klart de ekleste, og jo større jo eklere. :hår:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Kravleinsekter er helt klart eklest.

Skrevet

De som kravler! Edderkopper....somkravler over ansiktet ditt når man ligger og sover. :overrasket:

Gjest PinkSapphire
Skrevet

De som kravler. Edderkopper, grøss. Har skikkelig fobi. Særlig sånne med hårete bein og 4 øyne.

Skrevet

Jeg har fobi mot stankelbein. Eneste innsekt jeg syns er ekkelt og sånt. Det er noe med de mange, lange beina som flyr over huet mitt. Grøss.

Gjest Keiser James
Skrevet

Sånn. Happy?

Jo det er de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...