minienthe Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 jeg jaktet på det samme nylig, falt for photofiltre
Gjest gjesta Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 GIMP er kjempebra! Man trenger en stund for å lære seg det, men det er absolutt av samme kaliber som Photoshop.
minienthe Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 synes gimp var mer komplisert en photofiltre jeg, mer kinkig å plassere bildet du vil redigere osv. men det er ikke verre en å teste begge og avinstallere det du ikke liker
Gjest gjesta Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 synes gimp var mer komplisert en photofiltre jeg, mer kinkig å plassere bildet du vil redigere osv. men det er ikke verre en å teste begge og avinstallere det du ikke liker ← Ja. det er som sagt rimelig komplisert. Men har du først lært deg det kan du bruke det til ALT.
Gjest Gjest1 Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Takk. Nå har jeg lastet ned Photofiltre i utgangspunktet, siden jeg trenger noe som ikke er så komplisert å ta i bruk. Takk for hjelp!
Havfrua Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Jeg er nybegynner på området men har lastet ned dette programmet: http://www.picasa.com Fornøyd så langt.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Jeg er nybegynner på området men har lastet ned dette programmet: http://www.picasa.com Fornøyd så langt. photoscape fungerer også kjempebra
Gjest Dora Flanica Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 (endret) GIMP og paint.net er veldig bra, liker muligheten for å bruke lagfunksjonene der. Og paint.net har mange fine plug-ins som man kan laste ned. Har begge programmene, syns de utfyller hverandre bra. Photo Filtre X som noen over nevner er og kjempebra, men man har det bare i 30 dager som prøveversjon, etter det må man kjøpe det, i alle fall den nyeste versjonen. Var litt ergerlig, men fant GIMP senere, har det på begge maskinene mine. Det er litt komplisert i starten, men man venner seg til det etterhvert. Endret 17. juni 2009 av Dora Flanica
Kamikatze Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 Bruker paint.net i det daglige, photofiltre og gimp til mer sære ting. Photofiltre er egentlig kommersiell programvare, men de gjør tilgjengelig eldre versjon som gratisprogram, fordi de håper at folk som bruker og liker det vil kjøpe den hotteste versjonen, og fordeler som bl.a. support. Gratisutgaven er et feiende flott program, det. Spørsmålet er vel mest hvilke oppgaver du trenger å løse. Til enkle oppgaver synes jeg paint.net er kjapt og oversiktlig, dog ikke det ultimate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå