Gå til innhold

MSN messenger

Anbefalte innlegg

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Får ikke den nyeste versjonen av msn messenger til å funke.... For lenge siden gikk det ikke ann å logge seg inn plutselig. Brukte den gaaamle versjonen 5. noe tror jeg, den kom jeg meg inn på.

NÅ har jeg avinstalert alle msn programmene som lå på maskinen for å instalere den nye versjonen....

Men etter endt instalasjon vil den ikke logge seg på. Kommer opp noe med vertsfil som er feil...

Hva kan jeg gjøre for å ordne dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lastet ned windows Live Messenger?

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Ja, men med en gang jeg skal logge på kommer det opp en feilmelding. Når jeg søker på hva feilmeldingen er. kommer det opp at vertsfil er feil.

Skrevet

Gå inn i kontrollpanel, leggtil og fjern program og avinstaller. Last ned og installer på nytt er hva jeg ville ha gjort.

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Jeg HAR vært inne på kontroll panelet og avinstalert programmet 2-3 ganger nå og lastet ned på nytt......

Men den gamleste versjonen av msn som jeg hadde på maskinen lå ikke på fjern programmer.... så den sletta jeg bare vis snar vei og inne på hardisken... er det der feilen er oppst¨tt at jeg ikke har fått fjernet alt det gammle ennda?

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Den it avisa hjalp mye. samme problemet hos meg som sto om der.

Har gjort s¨nn som man skulle. det var en linje der ute # foran bortsett fra den som skulle ha det.

Men når jeg skal gå ut fra de spør den om jeg skla lagre endringene, jeg velger ja og det går ikke ann.....???

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Kan ikke opprettholde filen: bla bla bla

Kontroler banen og filnavnet. kommer det opp

Gjest *Just-Me*
Skrevet

netscape.com kommer det opp som ikke skal være der. når jeg sletter og lagrer kommer det bare tilbake....

Virus??

har jo norton og ad aweare og de er opdaterte osv... hvordan blir jeg kvitt dette da?

Skrevet

Du har muligens et virus norton ikke finner. Prøv å avinnstaller norton. Så installerer du trialen til kaspersky som du finner her: http://www.kaspersky.com/trials?chapter=186685226 Den vil bare fungere i 30 dager men fixer den dataen din kan du jo overveie om den er verdt pengene.

Så kjører du en full sjekk. Kaspersky skal være den beste antivirus/antispyware pakken du får. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...