Gjest fortvilet gjest Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Har blitt fin og brun i sommer men nå tre dager etter jeg har kommet hjem fra hytta flasser jeg bort. Legger, armer, mave, rygg,- ja hele meg er plutselig blitt helt uttørket. Hva skal jeg gjøre?? Kan noen anbefale en SUPER god fuktighetskrem.. Bør jeg peele først? Og jeg som hadde gledet meg til å gå i skjørt og kortarmet bluser i mange uker fremover
Aiv Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Du trenger ikke peele deg. Når du kommer ut av dusjen så tar du bare og tørker deg godt med håndlkle, så fjerner den hudrestene som kommer av
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Aloe vera-krem! Og eight hour crem funker også bra. Hilsen ei som har har blitt superbrent et par ganger i solarium...
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Bruk en fuktighetkrem med generøst innhold av shea-butter. Body Shop Shea Body Butter er veldig bra til flassende og tørr hud.
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Og smør ofte! Uansett hvilken krem du bruker, det holder ikke med litt klatting en gang om dagen. Her er det mengde som gjelder!*ok... ikke uante mengder da...*
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Kan jeg spørre deg om du brukte "svi og farge"-metoden? Altså at du lot huden bli solbrent slik at den dype brunfargen skulle sette seg etter et par dager? Jeg var dum og gjorde det slik for noen år siden, og da flasset det alltid bort.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 Takk for svar - brukte ikke svi og brenn metoden så det er litt rart at jeg plutselig begynner å flasse bort nå! Drar på Body Shop imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå