Morea Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 En smule selvinnsikt altså... Her er jeg alene i bofellesskapet jeg akkurat har flyttet inn i. Og jeg er på desperat jakt etter ny jobb. Siden jeg sluttet i drømmejobben på fredag, fordi det er en jobb som ikke kan forlenges. Prøver å fortrenge at jeg er deppa og litt stressa. Bestevenninna mi er på ferie i Sverige. (men jeg har da for faen flere venner) Så ringer kjæresten min fra ferie i England og så begynner jeg nesten å grine. Og jeg som vanligvis er så tøff og selvstendig. Det er et ganske nytt forhold, men seriøst, og jeg kan uansett ikke være med fordi han har en datter på fem som det er litt tidlig å introduseres for ennå (noe vi er veldig enige om). Han er tilbake om ti dager og jeg savner ham her i senga mi. Regner med at det går fort over.. Skal kanskje ut med en ekskollega som også sitter og kjeder seg. Denne meldinga er jo bare tull, men behøvde å få skrevet ut frynsene...
La Luna Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Gir deg en god klem jeg, det ser nok lysere ut snart
Gjest Ninakanin Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 sjokolade. masse. du er ikke patetisk, du har bare en *sånn* dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå