Gjest gjest8 Skrevet 13. august 2006 #41 Skrevet 13. august 2006 Har aldri noe beint skille, men det befinner seg uansett aldri på midten! Ser ut som en kristelig tolvåring med midtskill. ← Så sant, så sant. Jeg har som regel alltid sideskill, men har uheldigvis litt høye viker så jeg kan ikke ha den for langt ut på siden. Sukk..
Trampe Skrevet 13. august 2006 #42 Skrevet 13. august 2006 Sideskill. Det ligger naturlig i midtskill, men det ser helt grusomt ut, så jeg tvinger det i sideskill hver gang jeg har dusjet.. Det er noe med den tolvåringen som var nevnt, jeg klarer ikke midtskill..
Saeria Skrevet 13. august 2006 #43 Skrevet 13. august 2006 Midtskill. Har alltid hatt det og til og med frisøren min mener det ser best ut på meg. Det nærmeste jeg har komt meg en sideskill er virvels variant.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #45 Skrevet 14. august 2006 Sideskill. Har ganske høyt hårfeste og fall i håret. Det ser best ut med sideskill og er lettere å temme krøllene når det er mest krøller på den ene siden. Jeg ser flere med midtskill som jeg tenker hadde passet til sideskill enn omvendt. Så det er bare å prøve seg fram med sisdeskill, det er som regel mer kledelig. Og ja, desverre har det vært noen dårlige representanter for sideskillen, slik som Kaci og Mette-Marit
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2006 #46 Skrevet 14. august 2006 Siden jeg har dreads er det permanent midtskill her, men den forrerste er plassert på midten, så da blir det semi midt og side-skill.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. august 2006 #47 Skrevet 14. august 2006 midtskill, og det har jeg hatt i ørten år. har langt hår og det ser bare rart ut når jeg prøver meg på sideskill. ← Jepp. Samme her. Selv om jeg godt kunne tenkt meg variasjon har håret mitt alltid vært skilt på midten, og det vil aldri ligge naturlig på noen annen måte.
Sahara Skrevet 14. august 2006 #49 Skrevet 14. august 2006 Har midtskill, men begynner å bli klar for en forandring. Synes også det ser rart ut hvis jeg prøver på sideskill, men jeg må kanskje klippe det annerledes da?
Jinx Skrevet 14. august 2006 #50 Skrevet 14. august 2006 Jeg hadde midtskill i mange mange år. Men det så jo bare ikke bra ut (stritt langt hår), så det tok meg tid til å venne meg til sideskill. Men det ser jo MYE bedre ut altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå