Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg leverete skattekort 5 august, hadde de da allerede gjort ferdig utbetalingen av lønna slik at jeg ikke fikk mitt skatekort registrert i tide? (lønna kom 11.). Ble trukket 50% men det har tidligere skjdd at jeg har levert i tide, men at det ikke har blitt registrert på skattekontoret. Vet jo at det bare er å ringe dem på mandag, men jeg tenkre det kanskje var noen som hadde svaret før den tid. Lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #2 Del Skrevet 12. august 2006 I vår kommune er det lønnskjøring en uke før lønnsutbetalingen. Dvs er det lønnsutbetaling den 11. må skattekortet registreres senest 4. Men vi er snille da og betaler ut skattetrekket igjen senere dersom skattekort leveres og arbeidstakeren ber om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 12. august 2006 #3 Del Skrevet 12. august 2006 Det kan hende de er snille som gjest over sier. Hvis de ikke gidder å gjøre noe med det, vil du uansett få pengene du har betalt for mye i skatt igjen på skatten neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå