Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vurderer å selge min bærbar da jeg tenker på å kjøpe meg en ny. Det jeg ikke aner noen ting om er hvor mye jeg kan forvente å få igjen. Vil det være verdt å selge den? Det dreier seg om en ca 10 mnd gammel pent brukt Acer Aspire 3613WLMi, 60GB HDD, 512MB DDR2, Support DVD+R Double Layer/DVD+RW. Den er stort sett brukt til surfing på nettet, og noe tekstbehandling samt nedlasting av diverse. Tastaturet funger utmerket, men er noe støv under.

Hva tror dere, vil jeg få igjen noen kr for den?

Endret av Kitz
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kunne tenkt meg mer informasjon, blant annet prosessor og skjermkort, samt skjermen i seg selv. De tingene er viktige for å kunne gi en prisantydning.

Endret av Druscilla
Skrevet

Intel Celereon M processors 370 (1,5HHz, 400 MHz FSB, 1MB L2 cache)

15,4" WXGA CrystalBrite TFT LCD

60Gb HDD

DVD-Dual double layer

512MB DDR" (Support dual-channel)

802.11 b/g wireless LAN

Hjelper dette deg noe mer? :sjenert:

Skrevet (endret)

Disse laptopene er ganske rimelige i butikken. Dvs at man får en helt ny PC av samme type for ca 6000 kroner (det er ofte tilbud på disse).

Og man vet jo ikke helt hva man får om man kjøper brukt.

Jeg tipper at du kan få ca 3000 kroner for laptopen. Kanskje litt mer om du treffer på riktig kjøper.

Laptopen er helt grei den, så jeg er sikker på at du får noe igjeng for den. Men den det var linket til på finn.no synes jeg at var i overkant dyr.

Edit: Det følger med ganske mye og ny programvare, så den var kanskje ikke så dyr likevel..

Endret av Lea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...