Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke øyenskygge farger klær en veldig lys hud? Er ikke ren lys, men litt fregner og andre "rødligheter".. Håret er blondt, men ikke hvitt.. mer gulaktig og litt mørkere enn "lys gul".. Øynene er blå.

Til "fest" bruker jeg rødt, og synes det får fram øynene veldig fint. Kunne godt tenke meg å bruke en mørk, mørk blåfarge, men det kler jeg tydeligvis ikke.. ser bare klovn ut.. Prøvd blå i mange forskjellige nyanser.. ser ikke bra ut..

Noen gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje grå ja.. det kan jeg prøve. Er ikke så veldig fan av grønn, tror ikke det passer meg..

Bruker dere "blondiner" svart eller brun mascara? Bruker selv svart, men lurer på om det kanskje er litt "hardt" innimellom..

Skrevet

jeg er blondine og bruker svart mascara.

men brun kan godt være bedre for deg, for at det ikke skal bli for hardt som du sier.

Hva med f.eks å gå til en kosmetikkbutikk (da tenker jeg estetique eller noe, IKKE HM) og be dem om råd? hva som kan passe deg av farger? De ser deg jo i levende live og kan gi bedre råd enn oss her bak skjermene våre ;)

MEN, jeg prøver litt likevel jeg ;) du minner meg om en venninne jeg har av utseendet du forklarer. Hva med å prøve noe grønnfarga, eller noen beige/lysebrune farger? Gjerne med rødtoner i? Fins mye forskjellig å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...