Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet
Skrevet

Saken er at jeg er forelsket og elsker en mann mye.

Men, jeg vet det er jeg som sitter med følelsene, han vil ha meg i nærheten for sex når det passer seg sånn.

Jeg VET jeg ikke burde se ham, det gjør meg ikke godt :tristbla:

Jeg ender opp med å savne for resten av tiden, og stadig håpe.

På denne måten vet jeg jo at det opptar med av min tid enn det burde.

Samtidig lengter hele meg etter å se ham :tristbla: bare tanken på å ha sex, se ham, snakke sammen, gjør at jeg ikke klarer å la være.

Men jeg vet jo at det går bedre når jeg klarer å la være.

Jeg sier det gang på gang, at han må la meg være, ikke ta kontakt. Men så gjør han det jo, og som dere sikkert tenker, hvorfor skulle han la være så lenge han fortsatt kan utnytte at jeg har disse følelsene.

Hva skal til for at jeg skal la være? hvordan glemme, hvordan si nei til den man aller mest vil være med?

:sur::tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor føler du at du må si nei til den du aller mest vil være med?

Skrevet

skal ikke svare for henne, men ser ut som at hun ikke vil se han fordi hun vil ha så mye mer enn bare sex, som det virker som om er alt han vil ha fra henne...

Til ts, har vært der selv en gang. Eneste jeg kan si, er kom deg videre, gjør andre ting, møt andre folk. Og ikke si til han - vær så snill ikke kontakt meg -, virker nesten som om han vet godt hvor han har deg. Da kutter du heller kontakten, ikke svar i det hele tatt. Han leker jo med deg, jente!

Bare prøv å glem han, prøv å finn noe selvrespekt i deg selv, tenk at du er bedre enn dette her! At dette fortjener du ikke.

Og det er mange fler fisk i havet, en dag dukker nok drømmemannen opp som vil ha både sex og alt du har å gi ;)

Skrevet

Takk for svar!

Ja, du har oppfattet det riktig.

Jeg har hele tiden ønsket meg noe mer, og jeg ser nå - at han har det "perfekt" når han kan gjøre som han vil og allikevel ha meg på gress :tristbla:

Jeg vil mer enn noe annet være med ham ja, om enn bare for en liten stund.

Men det hele gir meg en veldig bitter ettersmak, siden jeg som sagt savner, håper og går i en tilstand av "konstant" kjærlighetssorg.

Og ja, han vet nok dette altfor godt nå.

Så det er opp til meg, å la være å se ham når han puser seg inn i igjen.

Men igjen, jeg sliter så veldig med viljestyrken min! det er vanskelig å si nei til den man som sagt lengter etter.

:forvirret:

Skrevet

Siern at han ikke er interessert i deg da?

Skrevet

Kan du klare å stramme "manne/kvinne" deg opp til å gi han ett ultimatum..eller ett valg..?

spør han om dere skal ha ett skikkelig forhold,hvis ikke er det bye-bye..kan du klare det?

Vis styrke,du overlever vettu,garantert, selv om du har mest lyst til å *ett eller annet* bare denne ene gangen.

Du er ikke den første og ikke den siste som tramper oppi ett forhold som dette.

Greit for han,ikke så greit for deg fordi du blir som smør.. :klem:

Det er ikke sånn du vil ha det..konstant hjertesorg..du mister selvfølelsen til slutt om du fortsetter med dette

Hopp i det sier nå jeg..gi fyren ett valg,hvis ikke dere har snakket om dette så kan det jo være at han tror du mener dette er helt ok for deg..?!!

Det er det tydeligvis ikke,så vær nå litt snill mot deg selv :klem:

Skrevet

Han mener han ikke "kan gi meg en sjangse".

Og jeg vet ikke den helt egentlige grunnen, men jeg tror jeg vet det.

Men han vil bare ikke la meg gå, vi går denne runddansen om igjen og om igjen, vi får bare så veldig lyst på hverandre.

Og på tross av at vi begge vet at han gjør som han vil, er han så veldig opptatt av om jeg har vært med noen andre etc.

Men jeg er sliten, at han aldri kan bli min :tristbla:

Men igjen: det å si NEI til å se ham, når jeg faktisk kan - jeg sliter så veldig med å klare det! og har ikke gjort det til nå.

Takk for innspill, håper jeg kan få litt inspirasjon fra dere.

Skrevet
Kan du klare å stramme "manne/kvinne" deg opp til å gi han ett ultimatum..eller ett valg..?

spør han om dere skal ha ett skikkelig forhold,hvis ikke er det bye-bye..kan du klare det?

Vis styrke,du overlever vettu,garantert, selv om du har mest lyst til å *ett eller annet*  bare denne ene gangen.

Du er ikke den første og ikke den siste som tramper oppi ett forhold som dette.

Greit for han,ikke så greit for deg fordi du blir som smør.. :klem:

Det er ikke sånn du vil ha det..konstant hjertesorg..du mister selvfølelsen til slutt om du fortsetter med dette

Hopp i det sier nå jeg..gi fyren ett valg,hvis ikke dere har snakket om dette så kan det jo være at han tror du mener dette er helt ok for deg..?!!

Det er det tydeligvis ikke,så vær nå litt snill mot deg selv :klem:

Dette vet han.....hva jeg føler, hva jeg ønsker :tristbla:

Og jeg har gjort det før, jeg sier at dette kan jeg ikke mer så lenge jeg ikke kan få mer. Hade.

Så tar han kontakt igjen, og jeg klarer ikke å la være..

Du har helt rett, han har det helt gyllent. Verre er det med meg, med konstant hjertesorg som du sier.

Og ja, selvrespekten øker ikke akkurat.

:klem:

Skrevet
Siern at han ikke er interessert i deg da?

For å ha hatt dette gående så lenge som vi har, så er han interessert i meg, men jeg må vel bare innse det. Ikke så interessert som jeg er :forvirret::tristbla:

Han kan jo ikke være det, på tross av at han aldri lar meg forsvinne.

Skrevet
For å ha hatt dette gående så lenge som vi har, så er han interessert i meg, men jeg må vel bare innse det. Ikke så interessert som jeg er :forvirret:  :tristbla:

Han kan jo ikke være det, på tross av at han aldri lar meg forsvinne.

Du virker ikke sikker på om han faktisk har de samme følelsene for deg som du sier du har for han? Høres ut som om du antar liksom. Prat med han om det og få visshet i ting.

Skrevet
Dette vet han.....hva jeg føler, hva jeg ønsker :tristbla:

Og jeg har gjort det før, jeg sier at dette kan jeg ikke mer så lenge jeg ikke kan få mer. Hade.

Så tar han kontakt igjen, og jeg klarer ikke å la være..

Du har helt rett, han har det helt gyllent. Verre er det med meg, med konstant hjertesorg som du sier.

Og ja, selvrespekten øker ikke akkurat.

jeg skjønner deg veldig veldig godt!! :kose:

Det eneste du faktisk kan gjøre er å stoppe dette helt og holdent selv.

Jeg vet alle de små signaler,alle de små tegn,alt det gode man har når man er sammen,det er alt det som får deg til fremdeles å håpe..og tro på at kaaanskje så er han interresert,men hadde han vært kjære deg så hadde du vært helt sikker.

Det er hardt & brutalt desverre.

Skrevet

Pookie, ja du har sikkert rett :tristbla:

Jeg skal kanskje se ham til uka, om jeg gjør det, må det være den siste gangen det da.

Og bare tanken på at det blir siste gang får hjertet mitt til å briste.

Jeg vet det høres ut som en klisje, men det er sant.

Skrevet

ER han Gift Etc ? , Eller er han evig unkar ? Hvor gamle er dere ?

Skrevet

Jeg vet :klem:

men jeg lover at det kommer ikke til å briste selv om det vil føles sånn en stund,men gråt og vær trist en stund..la deg selv få lov til det.

Du klarer dette og det blir mye mye bedre etterhvert.

Du må tenke på de tingene han faktisk ikke gir deg,det er grunn nok det til å se at han ikke er spesiellt snill med følelsene dine..

Helt sikkert en ok nok fyr,men han vil jo ikke noe mer enn å være en som får det han vil ha når han vil.

Husk en viktig ting: Du er god nok og fortjener å ha gode følelser

Skrevet
Jeg vet :klem:

men jeg lover at det kommer ikke til å briste selv om det vil føles sånn en stund,men gråt og vær trist en stund..la deg selv få lov til det.

Du klarer dette og det blir mye mye bedre etterhvert.

Du må tenke på de tingene han faktisk ikke gir deg,det er grunn nok det til å se at han ikke er spesiellt snill med følelsene dine..

Helt sikkert en ok nok fyr,men han vil jo ikke noe mer enn å være en som får det han vil ha når han vil.

Husk en viktig ting: Du er god nok og fortjener å ha gode følelser

Takk for svar :klem:

Nei, skal jeg være ærlig med meg selv så er han vel ikke videre snill med følelsene mine :tristbla:

Han vet ALT om de, og allikevel lar han meg ikke være.

Som nå, han foreslo å møtes forrige uke. Jeg sa selvfølgelig ja, siden jeg lengtet meg ihjel.

Så må han avlyse og jeg har et øyeblikk av klarsyn hvor jeg sier at jeg ikke helt vet hva jeg vil, eller kan. At det ikke er bra for meg å fortsette å fore de følelsene så lenge jeg ikke får det jeg ønsker meg.

Etter det vil han ikke svare på meldingene mine :tristbla:

"Som vanlig" må jeg vel si, for så fort jeg nevner sånt, så blir han "borte" og så tar han kontakt igjen etter en stund i stedet.

Det er IKKE en god følelse det heller, at han ikke svarer. Jeg hater det!

Problemet mitt er bare at det er han jeg vil ha :tristbla:

Skrevet

Kan det være noen grunn til at han trekker seg da? Sliter han med dårlig selvbilde eller noe annet? Det er lett å dra konklusjoner om at han er en drittsekk som bare leker med følelser osv. Men verden er jo ikke sort hvitt heller. Kansje du ikke vet det selv heller. De som har et problem pleier ikke å skryte av det så det kan være noe du ikke vet om?

Skrevet
Problemet mitt er bare at det er han jeg vil ha :tristbla:

Du vil ha en som overhodet ikke tar hensyn til følelsene dine??

Han vil aldri komme til å være anderledes overfor deg slik dere er mot hverandre nå.

Du må slutte å fortelle han hvor vondt eller vanskelig du syns det er,du må da skjønne at det bryr han seg ikke noe om i det store og hele.

Det finnes andre menn..massevis & kassevis..men du trenger da ikke tenke på at du absolutt må ha noen

Beklager men nå må du våkne jente!! :klem:

Skrevet
Du vil ha en som overhodet ikke tar hensyn til følelsene dine??

Han vil aldri komme til å være anderledes overfor deg slik dere er mot hverandre nå.

Du må slutte å fortelle han hvor vondt eller vanskelig du syns det er,du må da skjønne at det bryr han seg ikke noe om i det store og hele.

Det finnes andre menn..massevis & kassevis..men du trenger da ikke tenke på at du absolutt må ha noen

Beklager men nå må du våkne jente!!  :klem:

Ja, jeg vil vel ha ham på tross av alt :tristbla:

Jeg kan være sterk noen dager, og så kommer alt flommende over meg igjen og jeg lengter meg dårlig.

Når han tar kontakt og alt er "fint" er jeg så høyt oppe, når det ikke er kontakt og/eller vi har sagt hade, da er det så vondt.

Det kan virke som om han ikke tørr å satse på oss, og alt jeg tenker er at jeg bare trenger en sjangse til å vise ham hvor godt det vil være :tristbla:

Klart det finnes mange menn..men jeg har forsøkt å "erstatte" ham, og jeg klarer det bare ikke.

Og igjen, med disse følelsene, hvordan klarer man å si nei til å møtes??

Takk for svar pookie :klem:

Skrevet
Kan det være noen grunn til at han trekker seg da? Sliter han med dårlig selvbilde eller noe annet? Det er lett å dra konklusjoner om at han er en drittsekk som bare leker med følelser osv. Men verden er jo ikke sort hvitt heller. Kansje du ikke vet det selv heller. De som har et problem pleier ikke å skryte av det så det kan være noe du ikke vet om?

Han har IKKE et problem med selvbilde, heller det motsatte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...