Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si hei! Jeg kommer til å henge endel her fremover, da jeg og mannen min har begynt å prøve! (Er nå i PP2) Kommer sikkert til å ha endel spørsmål, og ønsker om å lufte tanker her. Er forøvrig 27 år, for det meste snill og grei :)

Da var min første melding på KG- forumet skrevet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen som prøver og velkommen til KG.

Håper du kommer til å trives her inne og at det klaffer fort for dere.

:klem:

Skrevet

Velkommen til KG. :) Jeg er ikke noe særlig på prøverforumet, men kanskje vi sees og snakkes på en annen debatt.

Skrevet

Takk for velkomsten! Klaffen kommer når den kommer. (Men det hadde jo vært moro om den kom fort, da ;)

Skrevet

Hei! Velkommen! Så gøy at vi er flere som begynner prøvingen nå. Det blir spennende å følge hverandre:) Jeg er også ny på forumet. 30 år, ingen barn fra før og PP1.

Skrevet

:velkommen: Fioletta - som ny KG'er og som prøver!!

Ja, håper dere er like heldige som vi var. Full jackpot på første sats :ler:

Håper du vil trives her!!

Skrevet

Hei, hei ;)

Jeg er også ny her, og har prøvd å bli gravid i snart ett år. Blir artig å følge med på dere!

Skrevet

Hei :)

Velkommen :):)

Håper det klaffer for dere snart.

Vi krysser fingrene for alle.

Klem

Skrevet

:velkommen: til deg også fidel! Håper du også vil trives her på KG :)

1 år?? Åh, ja da håper jeg virkelig at dere får planta et frø snart :):klem:

Skrevet
:velkommen: til deg også fidel! Håper du også vil trives her på KG :)

1 år?? Åh, ja da håper jeg virkelig at dere får planta et frø snart :):klem:

Takk, takk, vi får håpe at det skjer noe snart :)

Skrevet

Nå har jaggu lubelillen blitt bruker. I likhet med første graviditet, gikk det jo litt dårlig med registreringa mi. Ingen ting som virka for meg forrige uke... Så nå er jeg i prøveklubben i påvente av å rykke opp i gravideklubben igjen. Der har jo lubelillen vært ganske aktiv den siste 1 1/2 uka :tristbla:

Skrevet

Takk for hilsninger alle sammen. Og da var det faktisk gjort! Testet positivt i dag morges. Nå er det bare å krysse fingre for at dette går bra!! Spennende! Lykke til videre alle gravide og prøvere! Jeg får vel hoppe over på Gravidforumet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...