Gjest Keiko Skrevet 6. januar 2003 #1 Del Skrevet 6. januar 2003 Tenker det er ganske mange som har vært innom tanken om et brudd, nå etter helgene? Så lenge vi stresser meg det daglige, jobb. unger, hus osv, så går det stort sett bra. Men i langhelger/ferier så får man prøvd forholdet... Derfor er det gjerne en "topp" i separasjonssøknader denne tiden på året. Noen som vil avslutte forholdet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. januar 2003 #2 Del Skrevet 6. januar 2003 Nehei..! Absolutt ikke! Tenkte kanskje heller det var sånn at i ferier/langhelger fikk man slappa av og kunne nyte hverandre uten hverdagens mas og tjas. Vi har det bra uansett vi hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2003 #3 Del Skrevet 6. januar 2003 Syntes ikke det er slik, jeg. Når vi har ferie, enten det sommerferie eller som nå juleferie, har vi tid til hverandre, tid til barna, tid uten barna, vi er uten dårlig samvittighet osv. Men så krangler vi mest om hverdagsbagateller da, fort sint - og heldigvis enda fortere blid igjen. For mange tror jeg økonomi/pengeforbruk før jul kan ta knekken på julehyggen og forholdet. Men hvis det er slik at man trives best sammen når man egentlig ikke er sammen - ja, da er det nok på tide å nettopp sette seg ned sammen og prate litt. Finne ut hva som en gang var og hva man ønsker fremover. Tror de fleste par har behov for en sånn prat en gang i blant, selv de som er flinke til det i hverdagen. Julen er på samme måte som sommerferien fyllt med forventninger. Urealistiske forventninger ofte, og når stresset tar overhånd og alt ikke blir så hysterisk koselig som man håpte, da er det lett å ta ut sin frustrasjon over partneren. For meg er det viktig å være bevisst på akkurat disse tingene, da er det ikke så lett å gå i "fellen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 7. januar 2003 #4 Del Skrevet 7. januar 2003 du har nok ret mange som har det tøft akkurat nå men for mig personlig kunne denne tid ikke være bedre skal jo snart ha knotten ud og vi går og venter spendt, så brud niks ikke i tankerne engang heldigvis.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå