Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
.....en venn av meg ble tilbudt ca 70 kr timen for å gå med avisen natt til søndag.

Som den gode venn du er kan du kanskje sette han/hun i kontakt med en eller annen organisasjon som kan kjelpe kameraten din til å sette fokus på utnyttelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som den gode venn du er kan du kanskje sette han/hun i kontakt med en eller annen organisasjon som kan kjelpe kameraten din til å sette fokus på utnyttelsen.

det har jeg seff gjort

Skrevet
Du er nok det, sarkastisk også desverre, og å blunke når man er sarkastisk er ikke særlig hensiktsmessig.

Kanskje på tide med litt selvransakelse tror jeg nok, ja.

Jeg er hverken spesielt sarkastisk eller kynisk. Selvransakelsen får du nesten stå for selv.

Men nok om det fra min side.

Det er kanskje like greit. ;)

Gjest ikke bare gjest.
Skrevet

Ikke driv å vas mer om det der, christiane.

Du er for lengs avslørt av dem som i motsetning til andre har medmenneskers velbefinnende som en av sine hovedtanker.

Skrevet
Ikke driv å vas mer om det der, christiane.

Du er for lengs avslørt av dem som i motsetning til andre har medmenneskers velbefinnende som en av sine hovedtanker.

Haha. Du er vel en av disse noble menneskene som har "medmenneskers velbefinnende som en av sine hovedtanker" :legrine: ?

Gjest ikke bare gjest.
Skrevet
velferdsstaten er politisk umulig å avskaffe i et janteland som Norge, og det er middelklassen som betaler mesteparten av regninga for velferdsstaten

Den oppfatningen jeg sitter med etter og ha besøkt mange land rundt om i verden, er at janteloven er internasjonal.

Trodde forøvrig ikke du var imot velferdsstaten også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...