Lillesøster Skrevet 13. august 2006 #21 Skrevet 13. august 2006 .....en venn av meg ble tilbudt ca 70 kr timen for å gå med avisen natt til søndag. ← Som den gode venn du er kan du kanskje sette han/hun i kontakt med en eller annen organisasjon som kan kjelpe kameraten din til å sette fokus på utnyttelsen.
bob marley Skrevet 14. august 2006 Forfatter #22 Skrevet 14. august 2006 Som den gode venn du er kan du kanskje sette han/hun i kontakt med en eller annen organisasjon som kan kjelpe kameraten din til å sette fokus på utnyttelsen. ← det har jeg seff gjort
Christiane Skrevet 14. august 2006 #23 Skrevet 14. august 2006 Du er nok det, sarkastisk også desverre, og å blunke når man er sarkastisk er ikke særlig hensiktsmessig. Kanskje på tide med litt selvransakelse tror jeg nok, ja. ← Jeg er hverken spesielt sarkastisk eller kynisk. Selvransakelsen får du nesten stå for selv. Men nok om det fra min side. ← Det er kanskje like greit.
Gjest ikke bare gjest. Skrevet 14. august 2006 #24 Skrevet 14. august 2006 Ikke driv å vas mer om det der, christiane. Du er for lengs avslørt av dem som i motsetning til andre har medmenneskers velbefinnende som en av sine hovedtanker.
Christiane Skrevet 14. august 2006 #25 Skrevet 14. august 2006 Ikke driv å vas mer om det der, christiane. Du er for lengs avslørt av dem som i motsetning til andre har medmenneskers velbefinnende som en av sine hovedtanker. ← Haha. Du er vel en av disse noble menneskene som har "medmenneskers velbefinnende som en av sine hovedtanker" ?
Gjest ikke bare gjest. Skrevet 16. august 2006 #26 Skrevet 16. august 2006 velferdsstaten er politisk umulig å avskaffe i et janteland som Norge, og det er middelklassen som betaler mesteparten av regninga for velferdsstaten ← Den oppfatningen jeg sitter med etter og ha besøkt mange land rundt om i verden, er at janteloven er internasjonal. Trodde forøvrig ikke du var imot velferdsstaten også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå