Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

aftenposten utnytter utlendinger som kommer til norge, mange har ikke noe annet alternativ enn å gå med avisen, fordi det er vanskelig å få jobb.

og dette utnutter aftenposten seg av, en venn av meg ble tilbudt ca 70 kr timen for å gå med avisen natt til søndag.

oppfordrer herved til boikott av aftenposten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nu kan det vel diskuteres hvorvidt han har krav på mer enn 70 kroner for en såpass simpel jobb da.

Skrevet
Nu kan det vel diskuteres hvorvidt han har krav på mer enn 70 kroner for en såpass simpel jobb da.

Din kynisme er langt fra imponerende.

Skrevet (endret)

mener å huske at å gå med aviser om natta/morgenen var en greit betalt jobb jeg.

spørs kanskje på hvor stor rute du har? eller kanskje de har forandra reglene...

EDIT: mener å huske fordi en kompis av meg gjorde det før, og han fikk ganske grei betaling. husker ikke eksakt sum, men det var ganske ålreit sum husker jeg.

han var norsk tho

Endret av Chic
Gjest King James
Skrevet

kan ikke boikote noe jeg aldri har lest.

Skrevet
oppfordrer herved til boikott av aftenposten

Du burde heller boikotte innvandringen. Det er innvandringen er problemet. Aftenposten kan ikke klandres for å være en rasjonell aktør i det arbeidsmarkedet innvandringstilhengerne har skapt.

Skrevet

lol....

bønna.... skaff deg en jobb hvor folk er imot innvandring. så mye som du surrer rundt her med alle argumenter, hvorfor ikke tjene på det på et sted hvor alle er enige med deg.

Fins det egentlig? jobb mot innvandring?

Skrevet
Fins det egentlig? jobb mot innvandring?

Det måtte i så fall bli i et politisk parti eller en sivil organisasjon. Men framfor mine jobbmuligheter synes jeg heller du skal konsentrere deg om mine argumenter mot. Eller selv argumentere for.

Skrevet
Du burde heller boikotte innvandringen. Det er innvandringen er problemet. Aftenposten kan ikke klandres for å være en rasjonell aktør i det arbeidsmarkedet innvandringstilhengerne har skapt.

hvordan boikotter jeg innvandring :legrine: ?

aftenposten skal være glad for innvandring, ingen nordmenn som gidder ta den jobben, ihvertfall ikke for den drittlønna

Skrevet
Det måtte i så fall bli i et politisk parti eller en sivil organisasjon. Men framfor mine jobbmuligheter synes jeg heller du skal konsentrere deg om mine argumenter mot. Eller selv argumentere for.

hirr hirr

det gidder jeg ikke.

kan du ikke heller debattere på dine egne tråder hvor det faktisk er tema istedenfor å dra det inn her, hvor det ikke var tema i det hele tatt.

Skrevet

Jobb er jobb sier nå jeg, og da bør man få ei lønn man kan leve av. Alle kan ikke være admin. dir., noen må faktisk ta drittjobbene. Man bør vel få til smør på brødet for det, eller?

Når det gjelder Aftenposten har jeg aldri kjøpt den avisa, og kommer ikke til å gjøre det heller uansett hvor mye avisbudet for betalt.

Skrevet (endret)
hvordan boikotter jeg innvandring :legrine:  ?

Ganske enkelt ved å la være å støtte innvandringspolitikken.

aftenposten skal være glad for innvandring, ingen nordmenn som gidder ta den jobben, ihvertfall ikke for den drittlønna

De som eier Aftenposten kan selvsagt gni seg i hendene, all den tid de får tilgang til masse billig arbeidskraft. Men for norske arbeidere er innvandringen åpenbart ingenting å rope hurra for. Problemet er ikke at nordmenn ikke gidder å ta slike jobber. Problemet er at innvandringen gjør nordmenn for gode for slike jobber.

hirr hirr

det gidder jeg ikke.

kan du ikke heller debattere på dine egne tråder hvor det faktisk er tema istedenfor å dra det inn her, hvor det ikke var tema i det hele tatt.

Innvandring er selvsagt tema i en tråd om Aftenpostens elendig betaling av avisbud, da innvandringen er en direkte årsak til at Aftenposten i det hele tatt er i stand til å rekruttere avisbud til slike lønninger.

Endret av Bønna
Skrevet
.

Innvandring er selvsagt tema i en tråd om Aftenpostens elendig betaling av avisbud, da innvandringen er en direkte årsak til at Aftenposten i det hele tatt er i stand til å rekruttere avisbud til slike lønninger.

ja om man skal vri å vende på alt, så kan vi jo diskutere 40 forskjellige ting utifra startinnlegget. tror ikke det var det trådstarteren var ute etter å diskutere her.

Nå gidder jeg ikke svare noe mer til deg her i alle fall.

Skrevet
Nå gidder jeg ikke svare noe mer til deg her i alle fall.

Det er nok heller slik at den ikke har spesielt mye å fare med, den som mener at årsaken til at Aftenposten kan oppføre seg som de gjør er uinteressant i en debatt om Aftenpostens oppførsel.

Skrevet
Leder i FrP

Siv Jensen er en selverklært liberalist med Ayan Rand som uttalt favorittforfatter. Sånne folk er ikke motstander av innvandring. I utgangspunktet er ikke Frp mot innvandring i det hele tatt. Tvert i mot.

Innvandring endrer forholdet mellom den norske arbeiderklassen og den norske middelklassen i middelklassens favør, og det er liberalistene i Frp for.Men ettersom innvandring innebærer økt belastning på velferdsstaten, og velferdsstaten er politisk umulig å avskaffe i et janteland som Norge, og det er middelklassen som betaler mesteparten av regninga for velferdsstaten, er liberalistene i Frp mot innvandring.

Skrevet
Din kynisme er langt fra imponerende.

Det er ikke så rart, eftersom jeg ikke er kynisk av natur. ;)

Skrevet
Jobb er jobb sier nå jeg, og da bør man få ei lønn man kan leve av. Alle kan ikke være admin. dir., noen må faktisk ta drittjobbene. Man bør vel få til smør på brødet for det, eller?

Poenget mitt er at ingen har siktet en revolver mot tinningen til det aktuelle avisbudet, og tvunget ham til å ta jobben. Det er hans selvstendige valg, og om avisen ikke vil betale ham mer enn 70 kroner så kan han enten akseptere tilbudet, eller finne noe annet å jobbe med.

I den nuværende høykonjunkturen burde ikke det være så vanskelig.

Skrevet

Jeg er etnisk norsk og student, OG avisbud. Synes det er trist at trådstarter for det første slenger dritt om det å være avisbud. Jobben er helt OK den, og ikke så dårlig betalt som det er påstått. For det andre synes jeg det er trist at TS ikke eier solidaritet. Omvendt rasisme blir det.

Dust.

Skrevet (endret)
Det er ikke så rart, eftersom jeg ikke er kynisk av natur. ;)

Du er nok det, sarkastisk også desverre, og å blunke når man er sarkastisk er ikke særlig hensiktsmessig.

Kanskje på tide med litt selvransakelse tror jeg nok, ja.

Men nok om det fra min side.

Endret av mr. louis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...