Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lest De beste blant oss av Helene Uri?

Hva syntes du?

Jeg vurderer å kjøpe boka, så da hadde det vært interessant å høre hva andre enn bokanmelderne mener.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet (endret)

Jeg likte den godt da jeg leste den, den er lett å lese og har mye språksnacks. Et par uker etterpå er jeg litt mer lunken, kjenner jeg. Underholdende, men ikke stor litteratur. Men det er ikke alltid man skal ha det, heller.

Edit: Kunne ikke la skriveleifene stå i dette innlegget...

Endret av Hedda Gabler
Skrevet

Jeg likte ikke boka hennes "Honningtunger". Syns hun skrev den så jeg følte meg fysisk uvel... kanskje neste bok er bedre sånn sett? Hun satte i allefall noen følelser i sving hos meg. :klø:

Skrevet

Jeg likte absolutt "De beste blandt oss"! Lett å lese, samtidig som den er underfundig på et vis. Har lest "Honningtunger" og "Engel av nylon" tidligere, og særlig "Honningtunger" var i ovekant spesiell synes jeg. De beste blant oss var helt annerledes og bedre synes jeg!

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe den når den kommer på tilbud / i pocketutgave! Jobber selv svært nært universitetsmiljløet hun beskriver, og er litt spent på å lese boka.

Skrevet

Jeg synes det lukter bitterhet fordi hun selv ikke fikk jobben(e) hun prøvde å få...misunnelse og bitterhet er hva jeg leser ut av den.

Hun blir patetisk i det hun prøver å ta en norsk Lisa Marklund... :roll:

Skrevet

mens jeg synes det var veldig underholdende og mye som jeg kjenner igjen fra UiO...

Skrevet

Gleder meg til å lese den.

Har lest honningtunger tidligere, og den både likte den og ikke likte den.

Syntes historien ble litt rar etterhvert, men likte veldig godt beskrivelsene av de kvinnelige hersketeknikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...