Amanlis Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Er det noen som har lest De beste blant oss av Helene Uri? Hva syntes du? Jeg vurderer å kjøpe boka, så da hadde det vært interessant å høre hva andre enn bokanmelderne mener.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 (endret) Jeg likte den godt da jeg leste den, den er lett å lese og har mye språksnacks. Et par uker etterpå er jeg litt mer lunken, kjenner jeg. Underholdende, men ikke stor litteratur. Men det er ikke alltid man skal ha det, heller. Edit: Kunne ikke la skriveleifene stå i dette innlegget... Endret 13. august 2006 av Hedda Gabler
Gjest gjesta Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Jeg likte ikke boka hennes "Honningtunger". Syns hun skrev den så jeg følte meg fysisk uvel... kanskje neste bok er bedre sånn sett? Hun satte i allefall noen følelser i sving hos meg. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Jeg likte absolutt "De beste blandt oss"! Lett å lese, samtidig som den er underfundig på et vis. Har lest "Honningtunger" og "Engel av nylon" tidligere, og særlig "Honningtunger" var i ovekant spesiell synes jeg. De beste blant oss var helt annerledes og bedre synes jeg!
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Jeg har tenkt å kjøpe den når den kommer på tilbud / i pocketutgave! Jobber selv svært nært universitetsmiljløet hun beskriver, og er litt spent på å lese boka.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Jeg synes det lukter bitterhet fordi hun selv ikke fikk jobben(e) hun prøvde å få...misunnelse og bitterhet er hva jeg leser ut av den. Hun blir patetisk i det hun prøver å ta en norsk Lisa Marklund...
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 mens jeg synes det var veldig underholdende og mye som jeg kjenner igjen fra UiO...
:-) anna Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Gleder meg til å lese den. Har lest honningtunger tidligere, og den både likte den og ikke likte den. Syntes historien ble litt rar etterhvert, men likte veldig godt beskrivelsene av de kvinnelige hersketeknikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå