Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 For en tid tilbake siden så var det noen som blei annbefalt en brun øyenskygge fra chanel som skulle være så fin, men problemet mitt er at jeg ikke husker navnet på den å ikke skrev jeg det ned.......... noen som vet hvilken øyenskygge jeg mener? Tror det var en solo, å ikke av de skrinene med fire i, spices passer ikke meg.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 For en tid tilbake siden så var det noen som blei annbefalt en brun øyenskygge fra chanel som skulle være så fin, men problemet mitt er at jeg ikke husker navnet på den å ikke skrev jeg det ned.......... noen som vet hvilken øyenskygge jeg mener? Tror det var en solo, å ikke av de skrinene med fire i, spices passer ikke meg. ← Chahut, kanskje? Den er fin!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 i et innlegg fra 23 juni "God øyeskygge og leppestift, Trenger hjelp!" står det: "Jeg er veldig fornøyd med øyenskygger fra Chanel. Har en brun singeløyenskygge som heter 06 Chahut, kjøpt etter å ha lest lovord om den her på forumet. "
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Ja den er det, jeg husker navnet når jeg ser det. Men har de den på SN? Fant den ikke
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Ja den er det, jeg husker navnet når jeg ser det. Men har de den på SN? Fant den ikke ← Jeg kjøpte min der tidligere i vår. Den er nok utsolgt for øyeblikket dessverre.
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Men de har den vel på vanlige parfymeri her i Norge?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Men de har den vel på vanlige parfymeri her i Norge? ← Regner med det, ja!
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #9 Skrevet 12. august 2006 Chahut er gått ut av produksjon. Om du er heldig kan du finne noen rester i enkelte parfymerier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå