Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Kjøpte meg en Isadora flytende eyeliner. Men med den blir det ujevne og tykke streker. Så da tenkte jeg at det hadde vært bedre med en blyant/kajal. Vet ikke hvem som er bra blant de rimeligste kajalene. Noen å anbefale?
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Jeg liker Isadora sine kajaler av de billige, ellers bruker jeg Lancome og Dior sine.
Ginen Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Maybelline Expert Wear er min yndling av flytende eyelinere. Av faste kajaler, liker jeg best Loreal sin (husker ikke navn, men er ikke vannfast).
Gjest gist Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Jeg har prøvd maaange kajaler, her er mitt vitnesbyrd Av billige så har Isadora og Maybelline nokså gode. Men med tanke på hvor lenge en kajal varer, så synes jeg det er like greit å kjøpe gode, men dyrere kajaler. Min desiderte favoritt er en vannfast kajal fra Clarins (130,-). Chanel sin var ikke like god, og kostet nærmere 200. Dior sine er så sterkt parfymert at jeg ikke tålte den, selv om jeg ikke har ømfindtlige øyne. Guerlans sin var elendig. De fra Loreal har heller aldri imponert meg.
Millis Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 av flytende er guerlain divinora sin helt fantastisk , lager tynne fine streker. Og de holder suuuperlenge (og er derfor billig totalt sett).
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 Clarins sin kajal ble best i test (riktignok i Norsk ukeblad, da..) Men, det var ganske mange kajaler som ble testet, og denne vant altså over masse andre dyrere merker.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 Vil anbefale estee lauder sin eye liner på det sterkeste. Legger svart eyeliner på over øyet, og den er kjempe lett og legge en jevn strek helt inn til vippene. Sitter godt også.
snagglepusnos Skrevet 14. august 2006 #9 Skrevet 14. august 2006 jeg har en hm eyeliner jeg forguder,den sitter sinnsykt bra.den holder en hel bytur og dagen derpå
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #10 Skrevet 14. august 2006 Jeg bruker en billig strek / kajal fra H&M, den koster 19kroner, og holder like lenge som alt annet jeg har prøvd. Men den er lettere å legge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå