Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Trenger en underkjole som går sånn ca rett nedenfor knærne. Hvor finner jeg en sånn? Regner med at jeg kanskje må på en skikkelig undertøysforretning, har liksom ikke intrykk av at det finnes overalt. Noen som har forslag til hvor jeg skal begynne å lete?
Gjest Spire Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Jeg fant iallefall underkjørt til latterlige 80 kr på Lindex i forkjellige lengder... Mulig at de også har underkjoler. Kan kanskje være verdt å sjekke ut hvis du ikke vil bruke så mye penger.
Gjest Spire Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Glemte å si at det var på undertøysavdelingen..
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Ja, har kjøpt underskjørt på Lindex selv, men kan ikke huske at jeg har sett underkjoler der.
Catzy Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Jeg har kjøpt underkjole på H&M. Har vel også sett i div. undertøysavdelinger i rimelige kjedebutikker. Kommer litt an på hva du vil ha, og siden den skal være litt lang, så er det mulig det er dårligere utvalg. Men jeg ville begynt med H&M, Lindex, Cubus og Kappahl-butikker med litt utvalg på undertøy. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå