Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt nyskjerrig i dag...

Til naa har jeg kjöpt mest tjenester; fly-, tog-, kino- og teaterbilletter.

Har handlet én gang paa Amazon og én gang paa Norli.no, men det var fordi jeg saa etter noe spesielt. Skal bestille fremkalling av bilder over Internett naa, men har litt problemer med siden.

Hva har dere kjöpt over Internett? Har dere bare positive erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

har handlet på komplett, asos, strawberrynet, look fantastic, hm, kinobilletter, flybilletter og ferietur.

har bare positive erfaringer!

kjole har jeg forresten kjøpt og! via ebay.

Endret av Fruktfat
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Brudekjole og noen bøker. Fornøyd med alt, men er fremdeles litt engstelig for å betale via nettet.

Gjest PinkSapphire
Skrevet

Handler mye på nett. Bøker, musikk, kosmetikk, flybilletter, konsertbilletter, osv. Har bare positive erfaringer, men handler ikke fra ukjente nettsider.

Skrevet

Jeg har bestilt fly-, kino- og togbilletter, shamppo/balsam, dvd'er, bøker, diverse elektronikk (og sikker masse annet som jeg har glemt). Jeg har bare positive erfaringer med netthandel!

Skrevet

Handler mer og mer på nett egentlig.

Hotellovernattinger, reise (både fly-, båt- og togbilletter), kinobilletter, cd'er og dvd'er (play.com), div. smike og hårprodukter (LF og SN), klær (HM og VictoriaSecrets) + div. fra ebay.

Skrevet

Diverse billetter, massevis av bøker(det jeg handler mest), filmer, cd, spill, klær, sminke, små elektronikk som mobiltelefon og mp3 spiller og sikker mye mer.

Skrevet

Det jeg kommer på i farten:

Pc'er og pc-utstyr og -komponenter, tv, dvd-spiller, mp3-spiller, støvsuger, vaskemaskin, diverse interiør (tepper, stuebord, gardiner o.l.), billetter til kino, konserter, teater, tog og fly, kosmetikk og hudpleie, bøker, musikk, filmer, telefon, klær, katteleker og annet katteutstyr, gitar, fiolinstrenger og noter.

Jeg handler mye over nett både fordi at det er større utvalg, og fordi jeg bor avsides til og det kan være kronglete å få tak i det jeg vil ha. Jeg har ikke hatt noen negative opplevelser med netthandel som jeg kan huske, men jeg er veldig nøye med å høre på andres erfaringer ang den aktuelle nettbutikken før jeg evnt. handler.

Skrevet (endret)

Har handlet bærbar pc, kompaktamera (mamoz.no), dvd'er (play.com), hårpleieprodukter (LF), flybilletter (norwegian) og katteutstyr (Diverse). Bare gode erfaringer med alle kjøpene.

Endret av Kitz
Skrevet

Klær, sko, kosmetikk, hårprodukter, dvd-spiller, treningsutstyr, kino- og togbilletter, bøker, dvd'er, bøker, perler, smykker, hotellreservasjoner, m.m. Jeg handler mye på nett, så langt bare positive erfaringer.

Skrevet

Har handlet klær, sko, solbriller, sminke, hudpleie, hårprodukter, gymball, cd-er, bøker, smykkeglass, smykkedeler, datadeler, hundemat, hundeutstyr, godteri og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta. Kjekt når en bor på en plass med få butikker og en sparer penger. Har så vidt jeg kan huske bare positive erfaringer.

Skrevet (endret)

Har kjøpt mobiltelefon, lap top, sko, flybilletter, kinobilletter, tarotkort, bøker, krystaller. Er stort sett fornøyd.

Endret av Eira
Skrevet

Bøker, DVD'er, CD'er, reiser, flyturer, hotell, diverse billetter til attraksjoner/teater/kino/konserter o.l., PC-utstyr, linser.

Skrevet

Jeg har kjøpt cd, dvd, klær, sko, dildo :rodme: + mer på kondomeriet og ikke minst bøker fra bokkilden. Bare positivt hele veien :blomst:

Gjest Ninakanin
Skrevet

mat til hunden, flybilletter, bøker, hundeutstyr... hotell og sightseeing i london, teaterbilletter i london!

Skrevet

Fly og togbilletter, klær, pc utstyr, mobiltelefon, filmer, spill, sminke og annet stash, bøker mm.

Skrevet (endret)

Kom paa at jeg ogsaa har reservert hotell over Internett.

Kan jeg be om litt hjelp til forskjellige sider / butikker? Hvor kjöper dere disse tingene hen?

Bøker, musikk, kosmetikk

Pc'er og pc-utstyr og -komponenter, tv, dvd-spiller, mp3-spiller, støvsuger, vaskemaskin, diverse interiør (tepper, stuebord, gardiner o.l.), kosmetikk og hudpleie, bøker, musikk, filmer, telefon, klær

(...) klær, sko, solbriller, sminke, hudpleie, hårprodukter, gymball, cd-er, bøker, smykkeglass, smykkedeler, datadeler, godteri (...)

Bøker, DVD'er, CD'er, PC-utstyr, linser.

har handlet på komplett, asos

kjole har jeg forresten kjøpt og! via ebay.

Hva er komplett og asos?

Hvordan fungerer det naar man handler paa Ebay og andre nettauksjoner? Maa man fölge med paa auksjonen i timesvis? (Litt grönn paa omraadet :rodme:)

Endret av Amadea
Skrevet
Hva er komplett og asos?

Komplett er en nettbutikk med datamaskiner, datatilbehør etc, asos har klær.

Jeg handler masse på nett, og har ingen negative erfaringer.

Skrevet

Bøker, pc, reservert hotellrom, mobil. osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...