Amadea Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Litt nyskjerrig i dag... Til naa har jeg kjöpt mest tjenester; fly-, tog-, kino- og teaterbilletter. Har handlet én gang paa Amazon og én gang paa Norli.no, men det var fordi jeg saa etter noe spesielt. Skal bestille fremkalling av bilder over Internett naa, men har litt problemer med siden. Hva har dere kjöpt over Internett? Har dere bare positive erfaringer?
Gjest Fruktfat Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 (endret) har handlet på komplett, asos, strawberrynet, look fantastic, hm, kinobilletter, flybilletter og ferietur. har bare positive erfaringer! kjole har jeg forresten kjøpt og! via ebay. Endret 12. august 2006 av Fruktfat
Gjest Hedda Gabler Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Brudekjole og noen bøker. Fornøyd med alt, men er fremdeles litt engstelig for å betale via nettet.
Gjest PinkSapphire Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Handler mye på nett. Bøker, musikk, kosmetikk, flybilletter, konsertbilletter, osv. Har bare positive erfaringer, men handler ikke fra ukjente nettsider.
brumma* Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Jeg har bestilt fly-, kino- og togbilletter, shamppo/balsam, dvd'er, bøker, diverse elektronikk (og sikker masse annet som jeg har glemt). Jeg har bare positive erfaringer med netthandel!
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Handler mer og mer på nett egentlig. Hotellovernattinger, reise (både fly-, båt- og togbilletter), kinobilletter, cd'er og dvd'er (play.com), div. smike og hårprodukter (LF og SN), klær (HM og VictoriaSecrets) + div. fra ebay.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Diverse billetter, massevis av bøker(det jeg handler mest), filmer, cd, spill, klær, sminke, små elektronikk som mobiltelefon og mp3 spiller og sikker mye mer.
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #8 Skrevet 12. august 2006 Det jeg kommer på i farten: Pc'er og pc-utstyr og -komponenter, tv, dvd-spiller, mp3-spiller, støvsuger, vaskemaskin, diverse interiør (tepper, stuebord, gardiner o.l.), billetter til kino, konserter, teater, tog og fly, kosmetikk og hudpleie, bøker, musikk, filmer, telefon, klær, katteleker og annet katteutstyr, gitar, fiolinstrenger og noter. Jeg handler mye over nett både fordi at det er større utvalg, og fordi jeg bor avsides til og det kan være kronglete å få tak i det jeg vil ha. Jeg har ikke hatt noen negative opplevelser med netthandel som jeg kan huske, men jeg er veldig nøye med å høre på andres erfaringer ang den aktuelle nettbutikken før jeg evnt. handler.
Gjest Kitz Skrevet 12. august 2006 #9 Skrevet 12. august 2006 (endret) Har handlet bærbar pc, kompaktamera (mamoz.no), dvd'er (play.com), hårpleieprodukter (LF), flybilletter (norwegian) og katteutstyr (Diverse). Bare gode erfaringer med alle kjøpene. Endret 12. august 2006 av Kitz
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #10 Skrevet 12. august 2006 Klær, sko, kosmetikk, hårprodukter, dvd-spiller, treningsutstyr, kino- og togbilletter, bøker, dvd'er, bøker, perler, smykker, hotellreservasjoner, m.m. Jeg handler mye på nett, så langt bare positive erfaringer.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #11 Skrevet 12. august 2006 Har handlet klær, sko, solbriller, sminke, hudpleie, hårprodukter, gymball, cd-er, bøker, smykkeglass, smykkedeler, datadeler, hundemat, hundeutstyr, godteri og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta. Kjekt når en bor på en plass med få butikker og en sparer penger. Har så vidt jeg kan huske bare positive erfaringer.
Gjest Eira Skrevet 12. august 2006 #12 Skrevet 12. august 2006 (endret) Har kjøpt mobiltelefon, lap top, sko, flybilletter, kinobilletter, tarotkort, bøker, krystaller. Er stort sett fornøyd. Endret 12. august 2006 av Eira
Arkana Skrevet 12. august 2006 #13 Skrevet 12. august 2006 Bøker, DVD'er, CD'er, reiser, flyturer, hotell, diverse billetter til attraksjoner/teater/kino/konserter o.l., PC-utstyr, linser.
Coronas Skrevet 12. august 2006 #14 Skrevet 12. august 2006 Jeg har kjøpt cd, dvd, klær, sko, dildo + mer på kondomeriet og ikke minst bøker fra bokkilden. Bare positivt hele veien
Gjest Ninakanin Skrevet 12. august 2006 #15 Skrevet 12. august 2006 mat til hunden, flybilletter, bøker, hundeutstyr... hotell og sightseeing i london, teaterbilletter i london!
Gjest Kermit Skrevet 12. august 2006 #17 Skrevet 12. august 2006 Fly og togbilletter, klær, pc utstyr, mobiltelefon, filmer, spill, sminke og annet stash, bøker mm.
Amadea Skrevet 13. august 2006 Forfatter #18 Skrevet 13. august 2006 (endret) Kom paa at jeg ogsaa har reservert hotell over Internett. Kan jeg be om litt hjelp til forskjellige sider / butikker? Hvor kjöper dere disse tingene hen? Bøker, musikk, kosmetikk ← Pc'er og pc-utstyr og -komponenter, tv, dvd-spiller, mp3-spiller, støvsuger, vaskemaskin, diverse interiør (tepper, stuebord, gardiner o.l.), kosmetikk og hudpleie, bøker, musikk, filmer, telefon, klær ← (...) klær, sko, solbriller, sminke, hudpleie, hårprodukter, gymball, cd-er, bøker, smykkeglass, smykkedeler, datadeler, godteri (...) ← Bøker, DVD'er, CD'er, PC-utstyr, linser. ← har handlet på komplett, asos kjole har jeg forresten kjøpt og! via ebay. ← Hva er komplett og asos? Hvordan fungerer det naar man handler paa Ebay og andre nettauksjoner? Maa man fölge med paa auksjonen i timesvis? (Litt grönn paa omraadet ) Endret 13. august 2006 av Amadea
Gjest gjesta Skrevet 13. august 2006 #19 Skrevet 13. august 2006 Hva er komplett og asos? ← Komplett er en nettbutikk med datamaskiner, datatilbehør etc, asos har klær. Jeg handler masse på nett, og har ingen negative erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå